رضازاده گفت: آمریکا و آمریکایی ها می خواهند استقلال، ناموس، دین، حیثیت، انتخاب اصلح، مدیریت جهادی و عملکرد انقلابی، آبادانی و پیشرفت علمی ما و خون شهدا و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی نباشد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان ضمن سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، به مناسبت های مهم پیش رو اشاره کرد و بیان کرد: آمریکا الان ۴۰ سال دشمن است و فرقی هم بین اوباما، کلینتون، ترامپ و بایدن نیست بنابراین به آمریکا اعتماد نکنید و در مذاکرات وین به اروپایی ها هم اعتمادی نیست.

امام جمعه ریگان افزود: این ها پیشرفت ما را نمی خواهند و به ما رحم نمی کنند و تک تک دانشمندان هسته ای ما را شناسایی و آن ها را ترور کردند و به موسسات هسته ای ما هم رحم نکردند.

وی ادامه داد: در حین مذاکره وین به نطنز ما حمله کردند و ضرر رساندند و این انفعال در مقابل آمریکا یعنی چه؟ اصلاً مفهومی ندارد.

امام جمعه ریگان اظهار کرد: آمریکا و آمریکایی ها می خواهند استقلال، ناموس، دین، حیثیت، انتخاب اصلح، مدیریت جهادی و عملکرد انقلابی، آبادانی و پیشرفت علمی ما و خون شهدا و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی نباشد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و دلبستگان به آمریکا در داخل کشور بدانند، تار و پود فرش های مساجد ما و پوست، گوشت و خون مردم ما و حنجره هایی که برای دفاع از اسلام سخن می گویند، همه یکصدا فریاد می زنند «مرگ بر آمریکا».

حجت الاسلام رضازاده گفت: آقایانی که در وین نشسته اند خوب گوش کنند، در تداوم همکاری ها و مذاکراتتان که آمریکایی ها می خواهند تعلیق را به جای لغو تحریم ها جا بزنند و ساختار تحریم ها را کماکان در زندگی روزمره ما ایرانی ها داشته باشند؛ اولاً زمانبند باشند و تاریخ معینی برای پایان آن تعیین شود نه اینکه آنقدر در وین بنشینید تا قبول کنند.

وی عنوان داد: اگر قبول نمی کنند که تحریم ها یک دفعه برداشته شود همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دیگر دست بردارید و این ها دنبال ضرر هستند و از همان ابتدای انقلاب اسلامی و زمانی که امام(ره) یک انسان پخته کاملی که وارد ایران شد، این ها دنبال ضرر به انقلاب اسلامی بودند و تا الان نیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اولین بار جهان به اقتدار ایران پی برده و حکمت صبر و خویشتنداری ایران انقلابی برای اقدام و عمل در زمان مناسب را به خوبی دریافته است.

حجت الاسلام رضازاده اظهار کرد: امروز جهان شاهد مهاجرت معکوس از سرزمین صیهونیست شده و دو و نیم میلیون نفر از ترس موشک و راکت های نیروهای مقاومت در پناهگاه ها زندگی می کنند و ارتش چهارم دنیا بیشترین تلفات را داده است و دو سوم از خاک سرزمین اشغالی زیر آتش است و امروز همه مردم جهان به پا خاستند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی، آسیایی و ایران اسلامی و همه قدرت کلام ولی فقیه در سخنرانی روز قدس را فهمیدند؛ ایشان ۱۰ دقیقه با جوانان عربی صحبت کردند، ترس و دلهره در افسران اسرائیلی افتاده است.

انتهای پیام/