کارشناس مسائل سیاسی استان با بیان اینکه امروز ما هفتمین کشور تولید موشک جهان هستیم،عنوان داشت:در هر استان یک شهر موشکی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،منصور الهی امروز در تجمع گرامیداشت حماسه نهم دی در ریگان اظهار داشت:استراتژی دشمنان انقلاب اسلامی براین بود که به بهانه یک اعتراض اجتماعی زمینه ای را فراهم کند که فاتحه انقلاب اسلامی را به خیال خام خودشان بخوانند ، تجربه انقلاب اسلامی ایستادگی و استقامت ملت ایران را فراموش کرده بودند ،ملتی که سالهاست از این گفتمان عزیز و ارزشمند و این تفکر ناب انقلابی با همه توان دفاع کرده است به راحتی اجازه نخواهد داد که به بهانه واحی نظام را به چالش و بحران بکشند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه بیان داشت:آنچه که در مسئله ۹ دی برای همه ملت ایران به ویژه نیروهای انقلابی و ایثارگر انقلاب اسلامی مورد توجه بود، ۹دی به اندازه پیروزی انقلاب اسلامی برای ما ارزش دارد.

وی افزود:این بهانه ای بود که یک بستری ایجاد شود تا جامعه را دچار التهاب، بدبینی و نارضایتی بکند.در چنین جامعه ای که کسی باور نمی کند چنین وضعیتی اتفاق بیفتد آن رای عظیم ملت ایران که با هوشیاری و بصیرت در صحنه حاضر میشوند مورد خدشه قرار گیرد و ذهن مردم دچار شک و تردید میشود.در کنار این حرکت داخلی و بهانه دادن به دشمن جریان استکبار، گروه های ضدانقلاب نهضت هایی که در حقیقت مترود شده بودند مثل سلطنت طلب ها و منافقین از این بحران سوء استفاده کردند.

الهی در ادامه تصریح داشت:این نشان می دهد و تمام اسناد موجود که حتی قبل از انتخابات برنامه برای به آشوب کشاندن کشور وجود داشته است.مستند وجود دارد که حتی اگر نامزد معترض پیروز هم میشود به بهانه پیروزی اعتراض علیه امام و رهبری صورت بگیرد،مسئله فتنه به اندازه عظمت انقلاب اسلامی یک پیروزی بزرگ در راستای انقلاب اسلامی بود.

ایشان افزود:سفارت انگلیس محل تجمع جریان نفوذی بود که به دنبال به چالش کشاندن گفتمان انقلاب اسلامی بود.دعوای ما بر سر گفتمان است بر سر دو نامزد انتخاباتی نبود.دعوا بر سر دوجریان سیاسی نیست دعوا بر سر گفتمان انقلاب است.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: این حرفها که باید کینه ها را کنار گذاشت و کوتاه امد حالا دیگر گذشته است این خطای بزرگی است این یعنی فریب دادن افکار عمومی.اگر اعتراض بین دو جریان سیاسی بود چه ربطی به دشمن و نظام استکبار داشت.بستر این خطا و اشتباه را ان دو شخص به جریان گذاشتند و دشمن از این بستر استفاده کرد برای خودش تا به قول خودشان انقلاب را کله پا کنند اما احمق ها نمی دونستند که این انقلاب متکی به دو فرد و جریان سیاسی و احزاب نیست.

الهی تصریح کرد:این انقلاب ملت انقلابی و مسلمان است این انقلاب انقلاب محرومان است که ولی نعمتان اصلی این انقلاب اند.این انقلابی نیست که یک عده سرمایه دار و با نفوذ و دارای قدرت سیاسی آن را بوجود آورده باشند کلید این انقلاب را مستصعفین زده اند و تا ظهور منجی عالم بشریت این انقلاب در دست ملت مسلمان خواهد بود.

دشمن برای اینکه نظام، مردم و انقلاب را به ستوه بیاورد بر ما فشار اقتصادی و روانی ایجاد کرده است.در همه حوادث دشمن پشت این جریان ها بوده و سوء استفاده کرده.رهبری انقلاب بارها به سران فتنه توصیه کردند اگر اعتراض دارید از راه قانونی آن را پیگیری کنید اما توجه نشد این نشان می دهد سران فتنه در حقیقت بسترسازی کرده بودند برای اینکه انقلاب دچار چالش عظیم شود.

وی افزود:آنها میخواستند کشور دچار اشوب شود و نظام و گفتمان انقلاب تسلیم شود چون می دانستند در مسئله انتخابات نمی شود به جایی رسید.

الهی در ادامه بیان داشت:همه اطلاعات موجود نشان داد در برون مرزها و کردستان عراق نیروهای آمریکایی و انگلیسی در حال آماده باش بودند.آنها منتظر بودند تا این چالش گسترش پیدا کند تا وارد کشور بشوند.

ایشان عنوان کرد:باهوشیاری ملت و بصیرت و آگاهی ملت مسئله ۹ دی رقم خورد و آنها مثل کف روی آب محو شدند.جریانی که به دنبال آشوب بود جریان ضد انقلاب بود.هم ضد انقلاب داخلی و هم ضد انقلاب خارجی با هم متحد شده بودند تا فاتحه انقلاب را بخوانند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود:هوشیاری و بصیرت ملت اجازه نداد دشمنان به خواسته های خود برسند اما در کنار این بصیرت عمقی اگر نبود نگاه عمقی و تدابیر عالمانه امام مسلمین امروز وضعیت کشور ما بهتر از سوریه و یمن نبود.حضور ما در چنین صحنه ای یعنی توجه به تکلیف.تکلیف ما دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی است.این گفتمان انقلاب اسلامی است که به خارج از مرزها رفته است این یعنی صدور انقلاب اسلامی.انقلاب تفکر و اندیشه و معیار و آرمان است.

الهی با بیان اینکه از روز اول همه توطئه ها برای جلوگیری صدور انقلاب اسلامی بود اما نتوانستند،تصریح داشت:امروز انقلاب اسلامی از غرب تا شرق با تفکر و اندیشه صادر شده است.آنها از قدرتمندی انقلاب میترسند،ابر قدرت جهان امروز به فلاکت افتاده و از سوریه فرار می کند،اینها از شواهد و قرائن رو به افول بودن آمریکاست.

وی با بیان اینکه امروز ما هفتمین کشور تولید موشک جهان هستیم،عنوان داشت:در هر استان یک شهر موشکی وجود دارد.

ایشان تصریح داشت:غرب و نظام سلطه دست از سر ما بر نمی دارد اما باید ما بصیرت داشته باشیم،انقلاب اسلامی به اهداف برون مرزی خودش رسیده و مسئله مسئله داخل است.در داخل باید مردم نسبت به گفتمان امام و انقلاب متعهد و وفادار باشند.

وی افزود:انقلاب راه خودش را ادامه میدهد و مشکلات ما صرفا بخاطر تحریم نیست.یک عده باورشان این است که باید به مردم فشار اورد تا وارد خیابان ها شوند تا نظام تسلیم شود نظام یعنی گفتمان امام گفتمانی که امروز رهبری ان را مدیریت می کنند. بصیرت داشته باشید و تحت تاثیر حیله های دشمن قرار نگیرید،بصیرت باید با ارزش های دینی همراه باشد.

الهی با بیان اینکه وظیفه ما حفظ نظام جمهوری اسلامی است ،ادامه داد:هدف دیگری که الان دشمن دنبال میکند این است که ما را به سمت اسلام سکولار ببرد.آدم سکولار هم مسلمان است اما حال دفاع از انقلاب را ندارد.اسلامی که امروز بدست ما رسیده است با سیلی و شهادت بزرگان دین و ائمه اطهار به اینجا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه به وحدت و اتحاد میان مردم و مسولئین باید توجه داشت،گفت:آنچه که اقتدار ما را هر روز مستحکم تر میکند تبعیت محض از رهبری است.انقلاب اسلامی در دل ملت های مسلمان جای گرفته است،باید قدر امام امت را بدانیم.

انتهای پیام/