مصطفی دهقانیان با بیان اینکه بسیج در طول این سال ها در عرصه های مختلف خوش درخشیده، گفت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، پیش از ظهر امروز نشست خبری فرمانده سپاه ریگان با حضور اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان برگزار گردید.
سرهنگ مصطفی دهقانیان در این نشست اشاره داشت به حوادث اخیر در کشور و اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ به بسیج و فراجا در حوادث اخیر ظلم شد.
فرمانده سپاه شهرستان ریگان عنوان کرد: بسیج در این سالها در عرصه های مختلف خوش درخشیده است.
وی با بیان اینکه در بحث مهار کرونا بسیجیان جان فشانی کردند، تصریح کرد: در حوادث اخیر و جنگ ترکیبی که دشمن شروع کرده، بسیجیان برای دفاع از ارزش های انقلاب و مردم جان خود را فدا کردند.
دهقانیان در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و تصریح کرد: از ۲۹ آبان‌ماه تا ۵ آذرماه به‌عنوان هفته بسیج نام‌گذاری شده و شعار محوری این هفته نیز «بسیج خدمتگزار ملت» است.
وی عنوان کرد: بیش از ۵۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان پیش بینی شده است.
دهقانیان گفت: برگزاری اجتماع و اقتدار بسیجیان، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، اعزام ۲۵ گروه جهادی در قالب رزمايش فاطمیون به مناطق محروم، تشدید گشت های رضویون، میز خدمت در مساجد، برگزاری يادواره های شهدا، همایش سران طوایف، افتتاح پروژه های عمرانی، آزادی زندانیان، آبرسانی به ۸۰ روستا، ساخت ۷ مخزن، اجرای مسابقات ورزشی و میقات‌صالحین برخی از برنامه‌های هفته بسیج هستند.
فرمانده سپاه ریگان در خاتمه به دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان اشاره و اظهار داشت: از ابتدای امسال به بیش از هزار نفر از اقشار مختلف مردم سواد رسانه‌ای آموزش‌ داده ایم و این برنامه تا پایان سال ادامه‌ خواهد داشت.

انتهای پیام/