سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: با توجه به پیش بینی‌ها شدت بارش‌ها در عصر امروز بیشتر خواهد شد و احتمال جاری شدن رواناب‌ها وجود دارد لذا همه نیروهای راهداری در محورها مستقر و آماده انجام هرگونه عملیات راهداری هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل علی عبدالهی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت راه‌های شمال استان کرمان در پی بارندگی اظهار کرد: در همه نقاط استان بارش باران وجود دارد اما شدت بارش‌ها در بم، دهبکری، نرماشیر و ریگان بیشتر است و بیشتر تیم‌های راهداری در این مناطق مستقر هستند.

وی ادامه داد: تا این لحظه بارش‌ها باعث مسدود شدن هیچ یک از راه‌های شمال استان کرمان نشده و عبور و مرور در همه محورهای استان برقرار است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌ها شدت بارش‌ها در عصر امروز بیشتر خواهد شد و احتمال جاری شدن رواناب‌ها وجود دارد لذا همه نیروهای راهداری در محورها مستقر و آماده انجام هرگونه عملیات راهداری هستند.

وی به مردم توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری مخصوصاً به سمت جنوب و شرق استان خودداری کنند زیرا احتمال روانه شدن سیلاب از بالادست به سمت جاده‌ها و دهانه‌ها از غروب امروز وجود دارد. همچنین قبل از سفر حتماً از طریق سامانه یا اپلیکیشن ۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان مطلع شوید.

انتهای پیام