رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان از پایش و ارزیابی بیش از ۵ هزار نفر از سرنشینان خودروهای وارد شده به شهرستان ریگان توسط تیم غربالگری تست کرونا در محور ورودی ایرانشهر به استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، بهزاد عارف با اشاره به برگزاری جلسات مکرر در محل شورای سلامت شهرستان، اظهار داشت: بر اساس مصوبات تیم غربالگری تست کرونا با حضور اعضای داوطلب هلال احمر شهرستان، پرسنل شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی در محل ایست بازرسی روستای مسجد ابوالفضل(ع) مستقر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان با اشاره به فعالیت ۶ روزه تیم های پایش و ارزیاب جمعیت هلال احمر، افزود: از زمان آغاز فعالیت و استقرار اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر ریگان در محل ورودی استان کرمان (بخش بزمان) تا کنون بیش از ۵هزار و ۵۰۰ نفر تب سنجی و پایش شدند.

وی با اشاره به ارائه توصیه های بهداشتی و نحوه برخورد با فرد مبتلا به ویروس کرونا توسط اعضای جوانان در کمپ های پایش و ارزیابی، خاطرنشان کرد: گندزدایی معابر عمومی و ادارات نیز با مشارکت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر ریگان در برخی از ادارات شهرستان اجرا شد.

لازم به ذکر است این طرح با مشارکت ۱۴ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

انتهای پیام/