امام جمعه ریگان گفت:دولت و ارتش پاکستان اجازه ندهند که خاک کشورشان حیات خلوت تروریست ها قرار گیرد.دست آل سعود و کشورهای عربی را در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که همزمان شد با سفر بن سلمان به پاکستان می توانیم مشاهده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه امروز ریگان اظهار داشت:استکبار جهانی از سپاه پاسداران سیلی خورده است و این جنایت وحشیانه حاکی از پذیرش شکست و ضعف آنها در منطقه است.

امام جمعه ریگان بیان داشت:ملت ایران امنیت خود را مدیون سپاه مردمی و دیگر قوای مسلح میدانند،مردم اصفهان با آن تشییع جنازه بی نظیر ثابت کردند قدردان خون شهدا هستند و دشمن بداند سیلی های محکم تر و سخت تری در راه است.

وی ادامه داد:دولت و ارتش پاکستان اجازه ندهند که خاک کشورشان حیات خلوت تروریست ها قرار گیرد.دست آل سعود و کشورهای عربی را در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که همزمان شد با سفر بن سلمان به پاکستان می توانیم مشاهده کنیم.

خطیب جمعه ریگان تصریح داشت:بحران اقتصادی در پاکستان باعث شده که بن سلمان با یک قرارداد سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلاری به نوعی اسلام آباد را وامدار خود گرداند.به دولت پاکستان که همسایه ماست هشدار می دهیم آل سعود به شهروند خودشان که خبرنگار بود رحم نکرد وقتی مهره سوخته شد آن جنایت بزرگ را انجام دادند.

رنجبر ماهانی در ادامه بیان کرد:امروز همه کشورهای منطقه باید حواسشان را جمع کنند که اگر آمریکا احساس کند کشوری دولتی مهره ی سوخته آنها باشد از صحنه ی روزگار محو و نابودش می کند.

خطیب جمعه ریگان اشاره داشت به کنفرانس ورشو و افزود:رژیم صهیونیستی در کنفرانس ورشو به دنبال آن بودند تا اعتلاف علیه ایران اسلامی درست کند که ۸۰ کشور در این کنفرانس ورشو دعوت شده بودند ۲۸ کشور فقط در سطح وزرای خارجه حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه نشست ورشو هیچ نتیجه ای جزء شکست برای آمریکا و رژیم صهیونیستی نداشت،عنوان کرد:شبکه بی بی سی فارسی اعلام کرد کنفرانس ضد ایرانی ورشو شکست خورده است.لهستان به دلیل اینکه میزبان این نشست بود تاوان سختی را پس داد،نخست وزیر رژیم صهیونیستی جملاتی را گفت که باعث تنش بین روابط لهستان و تل آویو شد.

امام جمعه ریگان گفت:طبق فرمایشات رهبر عظیم الشأن انقلاب به اروپایی ها هم اعتماد نکنید،به گفته صدر اعظم آلمان بین اروپا و آمریکا از نظر تاکتیکی اختلافاتی وجود دارد اما هدف نهایی هر دو طرف یکی است،این حرف خودشان است.لذا این گوشزد است به کسانی که می گویند آمریکایی ها با ما راه می آیند،نه چنین چیزی نیست آنها هرگز راه نخواهند آمد.

رنجبر ماهانی تصریح داشت:خیال نکنید که اگر آمریکا از برجام خارج شد اروپایی ها گفتند ما هستیم ، نه خیر اینطور نیست.لازم میدانیم به دستگاه دیپلماسی عرض کنیم اینها سخنان خود اروپایی هاست اروپایی ها و آمریکایی ها دعوای زرگری راه انداخته اند و در پشت صحنه با هم یکی هستند، ما باید مراقب باشیم و فریب نخوریم.

وی در پایان ضمن تبریک به آقای محمد علیزاده که به عنوان مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شدند ،افزود:از ریاست محترم اداره آموزش پرورش ریگان درخواست داریم اصل عدالت را در کارها لحاظ قرار دهد و مثل قبل ها دچار مشکلاتی نباشیم که اصل را در چیزهای دیگر قرار بدهد،ما در بحث آموزش و پرورش هم نیاز به پرورش داریم و هم نیاز به آموزش،در همه زمینه ها از ظرفیت های شهرستان و بومی که کمک میکند به عرصه آموزش و پرورش استفاده کنید.

انتهای پیام/