جانشین رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اسرائیل در صحنه هلاکت دست و پا می‌زند و اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نمی‌کرد همان روزهای اول ساقط شده بود.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ظهر امروز در اجتماع راهپیمایان روز قدس کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای مظلوم غزه و شهیدان جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: اگر بخواهیم ریشه این حرکت را دنبال کنیم باید به قرن نوزدهم برگردیم.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی اول مقدمات این حرکت رژیم صهیونیستی شکل گرفت، خاطرنشان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم اعلام شد که رژیم غاصب صهیونیستی به‌عنوان یک حکومت در فلسطین مستقر می‌شود.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه این اقدام، خیانت‌بارترین حرکتی است که توسط انگلیسی‌ها در تاریخ ثبت شده است، گفت: از همان روز علمای دین علیه این حرکت غاصبانه موضع گرفتند و برخی از مراجع تقلید از جمله آیت‌الله حکیم، بروجردی به میدان آمدند و مردم را دعوت به مبارزه کردند.

وی با بیان اینکه برخی از علما در همان روزها حکم جهاد علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی دادند، افزود: چهار کشور عربی وارد جنگ با اسرائیل شدند و یک جنگ شش روزه به وجود آمد و هزاران سرباز، تانک در این جنگ از سوی این چهار کشور در مقابل اسرائیل شکست خوردند.

شیرازی با اشاره به اینکه امروز در منطقه می‌بینیم اسرائیلی که طی شش روز چهار ارتش دنیا را شکست داد در مقابل مردم غزه عاجز است، ادامه داد: مردم غزه شهید دادند و شهید می‌دهند اما باید دید که دستاورد طوفان‌الاقصی چیست؟

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای دو روز قبل در جمع مسئولان نظام فرمود شش ماه رژیم غاصب صهیونیستی با مردم غزه جنگ می‌کند و به هیچ هدفی دست نیافته است.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه امام (ره) از همان روزهای شکل‌گیری رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل آن موضع گرفت، گفت: مواضع امام راحل در صحیفه نور و صحیفه امام روشن است و امام (ره) یک مبارزه جهانی را در روز قدس شکل داد.

وی با بیان اینکه امام (ره) در مرداد ۵۸ فرمود باید آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس معرفی شود و جهان اسلام وارد میدان شود، افزود: آن روزی که امام خمینی (ره) این فرمان را صادر کرد، خیلی‌ها حتی در درون کشور فکر نمی‌کردند این فرمان روزی طوفان الاقصی ایجاد می‌کند.

شیرازی با اشاره به اینکه حرکت امام (ره) ملت فلسطین را امیدوار کرد و ملت ایران و جهان را هر سال بیدار می‌کند که به حمایت از مردم فلسطین بلند شوند، گفت: امروز با حمایت مردم مسلمان و غیرمسلمان جهان در روز قدس، اسرائیل سرخورده شده است.

وی با بیان اینکه روزی مردم فلسطین با سنگ با اسرائیل می‌جنگید اما امروز همه جانبه مقابل اسرائیل ایستاده‌اند، اظهار داشت: امام (ره) فرمود باید مردم غزه و فلسطین مسلح بشوند و ملت ایران حمایت کرد.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه امروز سنگ تبدیل به موشک شده است و موشک را خود مردم غزه می‌سازند و با پهباد علیه اسرائیل می‌جنگند، افزود: یک روز در دنیای استکبار هیچکس جرات نمی‌کرد علیه اسرائیل سخن بگوید و سران کشورهای عربی در مقابل اسرائیل تسلیم بودند اما امروز ابهت اسرائیل شکسته شده و سران رژیم منفور غاصب اسرائیل می‌گویند ما چند سال آینده دوام نخواهیم آورد.

وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی اسرائیل نشان از عجز رژیم صهیونیستی است، گفت: امکان ندارد غزه خاموش شود و ما از مردم غزه حمایت خواهیم کرد؛ اسرائیل بداند امروز اوضاع با قبل متفاوت است و تاثیر انقلاب ایران در جهان دیده می‌شود.

شیرازی با اشاره به اینکه در قلب انگلیس، فرانسه و اروپا کلام رهبری نفوذ دارد، مردم علیه اسرائیل قد علم کردند و ملت جهان بیدار شده‌اند، بیان کرد: امروز مردم دنیا در روز قدس علیه اسرائیل حماسه آفریدند که این موضوع نشان از آن دارد که اسلام و فلسطین زنده است و جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور بدانند از اول انقلاب هر حرکتی که به وقوع پیوست با حمایت مردم بود و امروز ملت ایران پشت سر انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری ایستاده است، افزود: در قضایای اخیر استان کرمان، سوریه و سیستان و بلوچستان پیام مقام معظم رهبری را مرور کنید.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام در ارتباط با شهادت سرداران شهید در سوریه فرمودند دشمن را پشیمان خواهیم کرد که معنا دارد، گفت: مسئولان نظام مانند حاج قاسم سلیمانی وارد صحنه شوند، ملت حمایت خواهد کرد و ما باید از دشمنان انتقام بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز روز مقابله با دشمن است و هر حرکتی را که مسئولان نظام می‌توانند با قاطعیت انجام بدهند، ادامه داد: اسرائیل در صحنه هلاکت دست و پا می زند و اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نمی‌کرد همان روزهای اول ساقط شده بود.

شیرازی با اشاره به اینکه امروز خواسته مقام معظم رهبری برخورد قاطع پشیمان‌کننده علیه اسرائیل است، افزود: دشمن بداند مردم در روز قدس با رهبر حکیم خود بیعت کردند و هر چه از ما بکشید یک ذره از اراده حامیان ولایت کاسته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حمایت جبهه مقاومت در صحنه ایستاده تا اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند، گفت: ما قادر هستیم با موشک‌های سلیمانی اسرائیل را با خاک یکسان کنیم و دشمن می‌داند اگر وارد جنگ با جمهوری اسلامی ایران شود کار او تمام است و این قدرت را نیروهای مسلح کشور دارند.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه در جنگ با صدام گفتند ملت ایران با چه می‌خواهد بجنگد امروز صدام نیست و ما با اسرائیل می‌جنگیم، افزود: نیروهای رزمنده‌ای را که سردار سلیمانی آنها را هماهنگ و جبهه مقاومت را تشکیل داد در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت دشمن را به زانو در آورده است، ادامه داد: با یقین اعلام می‌کنیم آینده از ملت ایران است و به یاری خدا اسرائیل به‌زودی شکست خواهد خورد و ما در قدس نماز می‌خوانیم.

انتهای پیام/۵۱۱/