مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اسکان ۶۸ هزار و ۳۷۴ نفر و ۱۷ هزار و ۴۰۶ خانوار در طرح نوروزی آموزش و پرورش در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) و شهادت سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه، اظهار داشت: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله هوایی این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق نشان از ضعف این رژیم غاصب دارد.

وی با بیان اینکه استان کرمان یکی از مقاصد مهم گردشگری نوروزی در سطح کشور بود، ادامه داد: مانند سال‌های گذشته به منظور تسهیل اسکان مسافران در ایام نوروز ۲۵۵ مدرسه و ۲ هزار و ۳۰۸ کلاس درس در سطح استان در نظر گرفته شده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه طرح نوروزی اسکان آموزش و پرورش از ۶ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، افزود: طی این مدت ۶۵۰ نفر عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان در ۱۵ پایگاه در ۱۵ شهرستان استان به مسافران خدمت‌رسانی داشتند.

وی با بیان اینکه طی این مدت پذیرش مسافران نوروزی در ۲۵ مرکز رفاهی آموزش و پرورش نیز انجام شده است، گفت: از آغاز فعالیت ستاد تا پایان این طرح ۱۷ هزار و ۴۰۶ خانوار در طرح نوروزی آموزش و پرورش اسکان داشتند.

رضایی با اشاره به اینکه طی این مدت ۶۸ هزار و ۳۷۴ نفر در این مراکز اسکان داشتند، ادامه داد: ۱۶۰ هزار و ۹۶ نفر روز تا پایان این طرح از خدمات مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان دایر بود، بیان کرد: تمام تلاش همکاران ما بر این بود تا در ایام نوروز میزبان خوبی از مسافران نوروزی در استان کرمان باشند.

انتهای پیام/۵۱۱/