مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از اضافه شدن پروازهای مشهد مقدس از فرودگاه بین‌المللی کرمان و بالعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل علی جزینی‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا، اظهار داشت: پروازهای مشهد مقدس از فرودگاه کرمان و بالعکس اضافه شده است.

وی از ورود پروازهای برنامه‌ایی شرکت هواپیمایی «وارش» برای اولین بار به استان کرمان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده و به یمن ماه مبارک رمضان و نوروز پروازهای شرکت هواپیمایی وارش برای نخستین بار در فرودگاه بین‌المللی کرمان برقرار و آغاز شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به برنامه پروازهای این شرکت از مشهد مقدس به کرمان و بالعکس، گفت: در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته پروازهای این شرکت انجام و این پروازها با هواپیماهای بوئینگ ۵۰۰-۷۳۷  شرکت هواپیمایی وارش انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر)، ماهان، زاگرس، کاسپین و آتا در فرودگاه بین المللی کرمان پرواز برنامه‌ای داشتند، ادامه داد: به یمن ماه مبارک رمضان و نوروز پروازهای شرکت هواپیمایی وارش هم از این فرودگاه آغاز شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان، گفت: مقاصد پروازی داخلی فرودگاه بین‌المللی کرمان به تهران، مشهد مقدس، شیراز، اهواز، تبریز، اصفهان و کیش و مقاصد بین‌المللی به بغداد و نجف اشرف است.

انتهای پیام/۵۱۱/