رضازاده با بیان اینکه بعضی از روستا‌های شهرستان بعد از تک فرهاد فاقد شبکه برق هستند که باعث محرومیت این مناطق شده از مسئولان استانی خواستار توجه ویژه وجدی به عشایر ریگان شد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار داشت: جامعیت مکتب تضمین کننده سعادت بشریت است وحضرت زهرا (س) یک مکتب جامع برای تمام انسان هاست.

 

امام جمعه ریگان افزود: شهیدان روح الله عجمیان و آرمان علی وردی که دشمن به آن‌ها می‌گوید به رهبرخود توهین کند، اما در زیر شکنجه‌ها شهید می‌شود و به رهبر خود توهین نمی‌کند به سبب تربیت شدن درمکتب حضرت زهرا(س) است.

 

امام جمعه ریگان تصریح کرد: حضرت زهرا (س) آیینه تمام نمای دفاع جانانه از ولایت و رهبری جامعه است که جان وهستی خود را فدای امام زمان خویش کرد.

 

رضا زاده بیان کرد: بیش از ۱۷هزار شهید ترور در ایران اسلامی داشتیم که منافقین قاتل آنان هستند و مردم داغدار فرزندان شهیدشان هستند.

 

وی گفت: هر آنچه منافقین خارج نشین در فضای مجازی می‌گویند درست نیست و این را باید برای جوان مان تبیین کنیم.

 

امام جمعه ریگان تصریح کرد: رها شدن از دام‌های شیطانی فضای مجازی رسیدن به اوج اقتدار علمی و معنویت در جامعه وپیشرفت ایران اسلامی وقدرتمندشدن ایران ماست.

 

رضا زاده از شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان جهت اهدا پنل‌های خورشیدی به اهالی عشایر ریگان قدردانی و افزود: با اهدا این پنل‌ها روشنایی به روستا‌های محروم شهرستان رسید.

 

وی ادامه داد: بعضی از روستا‌های شهرستان بعد از تک فرهاد فاقد شبکه برق هستند که باعث محرومیت این مناطق شده است.

 

رضازاده در خاتمه از مسئولان استانی خواستار توجه ویژه وجدی به عشایر شهرستان ریگان شد.

انتهای پیام/