ریگانی اشاره داشت به شهادت افسر نیروی انتظامی که ناجوانمردانه توسط یکی از اراذل و اوباش به شهادت رسیده است، عنوان کرد: از دستگاه قضا مطالبه‌ داریم با اراذل و اوباش برخورد قاطع صورت گيرد و در مقابل این اراذل و اوباش ایستادگی کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام و المسلمین ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با تبریک فرا رسیدن روز ۲۲بهمن و دهه فجر، گفت: شاه و دار و دسته او  اصلا خبردار نشدند اما امام راحل متولی اصلی پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه موقت شهرستان ریگان ادامه داد: امام راحل(ره) به دلیل پایه گذاری سنت های رسول اکرم(ص)، به دلیل دفاع حقوق مظلومین انقلاب کرد.

وی خاطر نشان کرد: این انقلاب از فراز و نشیب های زیادی عبور کرده تا به اینجا رسیده است.

ریگانی با بیان اینکه برای پیروزی این انقلاب خون هزاران شهید ریخته شده است و باید همه ما قدردان این انقلاب و نظام باشیم، عنوان کرد: هر کسی نسبت به وظیفه  و مسؤلیتی که در کشور دارد اگر کوتاهی کند خیانت به تمام شهدا کرده و در قیامت باید پاسخگو باشد.

امام جمعه موقت ریگان خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ما در همه زمینه ها حرف برای گفتن داریم و دشمن را به زانو در آورده ایم.

وی در خاتمه اشاره داشت به شهادت افسر نیروی انتظامی که ناجوانمردانه توسط یکی از اراذل و اوباش به شهادت رسیده است، عنوان کرد: از دستگاه قضا مطالبه‌ داریم با اراذل و اوباش برخورد قاطع صورت گيرد و در مقابل این اراذل و اوباش ایستادگی کنند.
انتهای پیام/