مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش از هزار و ۳۰۰ نفر حادثه دیده در برف و کولاک در بخش‌های مختلف استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا فلاح صبح امروز در جمع خبرنگاران از وقوع باران‌های سیل‌آسا و برف و کولاک در بخش‌های مختلف استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار داشت: بارش باران از روز گذشته در کرمان آغاز و و رفته رفته بر شدت آن افزوده شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بارش‌های شدید باران و برف در نقاط مختلف استان کرمان باعث آب گرفتگی منازل، معابر و هم چنین مسدود شدن برخی از جاده‌های استان شده است، افزود: نیروهای هلال احمر در شبانه روز گذشته به یک هزار و ۳۱۳ نفر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اسکان ۲۹۸ خانوار در راه‌مانده نیز اشاره کرد و گفت: تخلیه آبگرفتگی ۶۰ منزل مسکونی توسط امدادگران هلال احمر نیز انجام شده است.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر و مسدود شدن برخی راه‌ها در ساعاتی از شبانه روز گذشته از رهاسازی ۲۳۶ خودرو در جاده‌های مختلف استان خبر داد و بیان کرد: در برخی جاده‌ها شاهد مه گرفتگی و لغزندگی بودیم که همین موضوع باعث کندی عبور و مرور و متوقف شدن خودروها شده بود.

فلاح با اشاره به انتقال ۱۱ مصدوم به مراکز درمانی استان کرمان، عنوان کرد: در عملیات‌های امداد و نجات ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۳ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در قالب ۴۶ تیم حضور یافتند.

انتهای پیام/۵۱۱/