امام جمعه ریگان با بیان اینکه اشخاصی که محکوم فتنه هستند نباید به این افراد بها داده شود،ابراز داشت:چه شده است شخصی که فتنه گر بوده و هیچ مسئولیتی در زمان حاضر ندارد،چرا مکرر این فرد را به شهرستان بیاورید،مسئولین نباید به فتنه گران بها دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال فرق خواهد داشت ،اظهار کرد: روز ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار است، امام (ره)فرمودند؛هیچگاه سلاح مبارزه با استکبار را بر زمین نگذارید.

امام جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه امسال اربعین حسینی با شکوه تر از سال های قبل برگزار شد،تصریح داشت:رسانه های وابسته به آمریکا و غرب چشم های خود را بر روی بزرگترین تجمع جهان اسلام بستند.

وی اشاره داشت به برخی از مشکلات شهرستان و بیان کرد:باند دوم محور ریگان-نرماشیر یکی از اولویت های کاری مسئولین باشد،تسریع در روند باند دوم محور ریگان-نرماشیر جلوی تصادفات را می گیرد.

خطیب جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است،افزود:امروز هر کس آبروی در نظام دارد به برکت انقلاب،امام و شهداست.

رنجبر ماهانی با بیان اینکه کسی که فتنه کرده باید از ملت ایران عذرخواهی کند،عنوان داشت:امروز مرجعیتی را محبوب دلها می دانیم که در خط نظام و انقلاب باشد،مسئولی را محبوب می دانیم که از فتنه گر بیزار باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه اشخاصی که محکوم فتنه هستند نباید به این افراد بها داده شود،ابراز داشت:چه شده است شخصی که فتنه گر بوده و هیچ مسئولیتی در زمان حاضر ندارد،چرا مکرر این فرد را به شهرستان بیاورید،مسئولین نباید به فتنه گران بها دهند.

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد:فتنه گری که بخواهد برای ما شغل ایجاد کند ما نخواهیم،کسانی که در سرمایه کشور خیانت کردند حالا چطور می خواهند در سرمایه های این شهرستان خیانت نکنند،ما آنها را خائن می دانیم نه خادم،کارهای اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان باید به مردم محول شود و مردم آقای خود باشند.

ایشان در پایان افزود:هر نقطه ای از شهرستان بخواهد کار اقتصادی انجام شود مردم اجازه نخواهند داد که عده ای سرمایه گذار سودجو بیایند از شهرستان ما منفعت ببرند.

انتهای پیام/