حجت الاسلام علی رنجبر نژاد ماهانی گفت: در حادثه اخیر امپراطوری استکبار به دنبال آن بود بین سپاه و ارتش جنگ و جدال راه بیندازد و احمق ها نمی‌دانند سپاه پاسداران ناو جنگی ندارد و خرید، ساخت و نگهداری ناو در برنامه این نهاد نیست و در حیطه مأموریت‌های نیروی دریایی ارتش است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام علی رنجبر نژاد ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اشاره داشت به حادثه شناور کنارک و اظهار کرد: شناور لجستیکی و پشتیبانی کنارک در یک تمرین دریایی و اشتباه محاسباتی هدف موشک ناو جماران قرار گرفت که متاسفانه ۱۹نفر از فرزندان ارتش جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: دشمن به دنبال آن بود بگوید ناو جماران مربوط به سپاه پاسداران است که شناور کنارک ارتش جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: امپراطوری استکبار به دنبال آن بود بین سپاه و ارتش جنگ و جدال راه بیندازد و احمق ها نمی‌دانند سپاه پاسداران ناو جنگی ندارد و خرید، ساخت و نگهداری ناو در برنامه این نهاد نیست و در حیطه مأموریت‌های نیروی دریایی ارتش است.

رنجبر نژاد ماهانی بیان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به فرموده رهبر حکیم انقلاب یک نیروی راهبردی که ماموریت آن پاسداری و مرزبانی از مرزهای آبی ایران عزیز اسلامی تا هزاران کیلومتر آن سوی مرزها است.

وی اظهار کرد: کر و کور باد چشم و گوش دشمن که نتواند ببینید و بشنود که قدرتمندترین نیروی دریایی منطقه که متکی به دانش بومی و دارای کمترین اشتباهات، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد: ارتش انگلیس اخیرأ اعلام کرده در سالهای گذشته ۱۴۳نفر از نیروهایش در رزمایش ها کشته شدند. آمریکا که با ۸۱۲ میلیارد دلار خودش را بزرگترین ارتش جهان می‌داند که دروغ هم می‌گوید در سال ۲۰۱۹ تعداد ۹۰ نفر از نیروهای خود را در سوانح مختلف از دست داده است.

امام جمعه ریگان در ادامه ابراز کرد: حضرت آقا بار دیگر از کادر بهداشت و درمان و خدمات مدیران سطوح مختلف تا گروه های جهادی و مردمی و سایر دستگاه‌های کشور در این ایام تشکر کردند. بنده هم لازم میدانم از ستاد کرونای شهرستان تقدیر و تشکر کنم تا فرصت دعا و مناجات در لیالی قدر را با رعایت پروتکل های بهداشتی برای مردم فراهم کرد.

رنجبر نژاد ماهانی در خاتمه با ین اینکه آزمون کرونایی سه شکست برای غربی ها گذاشت، افزود: غربی ها در توان مدیریتی شأن شکست خوردند در بعد اجتماعی که هرج و مرج بود جود آمد و شهرها نا آرام شد هم شکست خوردند، در بعد مادی که همه چیز را با پول محاسبه می کردند و حتی کسانی که فایده مالی برای کشورشان نداشتند مانند سالمندان اینها را در دنیا انگشت نما کرد و آنها را مداوا نمی کردند.

انتهای پیام/