امام جمعه موقت ریگان در با بیان اینکه انتقال آب سد نسا به زودی به شهرستان های ریگان، فهرج و نرماشیر انجام می گیرد، عنوان کرد: به زودی مشعل گاز در شهرستان ریگان و شهر گنبکی روشن خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی امام جمعه موقت شهرستان ریگان در اولین خطبه های نماز جمعه در سال ۱۴۰۰ با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر انقلاب به نام “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها”، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در طول ده سال گذشته در نامگذاری سالها به تولید اشاره داشته اند.

غضنفر آبادی  به ولنگاری در فضای مجازی اشاره داشت و عنوان کرد: کنترل فضای مجازی مساوی با فیلترینگ نیست.

وی با اشاره به ابرپروژه شبکه ملی اطلاعات، تصریح کرد: واقعا مایه تاسف است، ابرپروژه شبکه ملی اطلاعات با کندی در حال انجام است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد به انتخابات پیش رو و افزود: برخی افراد که خود را برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری مطرح می کنند، برخی از این افراد متاسفانه تبدیل به مهره دشمن شده اند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آنهایی که در گذشته به عنوان خدمتگزار این مردم مطرح می شدند، امروز دیگر خدمتگزار نیستند و متاسفانه برخی از این افراد به عنوان خائن و ابزار دست دشمن شده اند.

غضنفر آبادی در ادامه با بیان اینکه انتقال آب سد نسا به زودی به شهرستان های ریگان، فهرج و نرماشیر انجام می گیرد، عنوان کرد: به زودی مشعل گاز در شهرستان ریگان و شهر گنبکی روشن خواهد شد.

نماینده مردم شرق استان اشاره داشت به جاده مرگ(ریگان-نرماشیر) و تصریح کرد: این جاده، جاده خطرناکی است و در بودجه سال ۱۴۰۰ اعتباری را برای جاده ریگان- نرماشیر در نظر گرفته ایم.

امام جمعه موقت شهرستان ریگان در خاتمه اشاره داشت به صدور قبوض سنگین برق و عنوان کرد: در خصوص قبوض برق پیگیری کردیم و نیز با مدیر کل مربوطه صحبت و قرار شد بررسی کنند که علت صدور قبوض سنگین برق چیست.

انتهای پیام/