نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به یاری خداوند انتقام خونین حادثه تروریستی کرمان از عاملان و آمران آن گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از پایگاه خبری راه آرمان؛ روز گذشته در سالروز شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدا شهر کرمان رخ داد، حادثه‌ای که منجر به شهید شدن ۸۴ نفر و مجروحیت ۲۱۱ نفر شد.

رهبر معظم انقلاب نیز پس از وقوع حادثه ضمن تسلیت شهادت شهدا این حادثه تروریستی فرمودند« دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.»

آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای شهر کرمان گفت: با تمام وجود داغدار شهادت مردم در این حادثه تروریستی هستم؛ ضمن آنکه به این شهیدان عزیز تبریک عرض می‌کنم که به فوز عظیم شهادت نائل آمدند چرا که افتخاری است، این چنین به دیدار خداوند رفتند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: جنایت‌کارانی که دستشان به خون این شهیدان عزیز آغشته است، بی‌تردید جنس گلوله‌های آنان از جنس همان گلوله‌هایی است که بر مردم غزه می‌بارد.

وی با اشاره به سکوت مقامات رژیم غاصب صهیونیستی در خصوص این حادثه تروریستی تصریح کرد: واشنگتن نیز پیام داده است که ما در این زمینه نقشی نداشته‌ایم؛ اما پرواضح است که جنس این جنایت، از جنس جنایتی است که رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد.

آیت‌الله سید احمد خاتمی خاطرنشان کرد: در این حادثه، دست خونین پلیدان صهیونیست و استکبار جهانی دخیل است و جواب آن است که به یاری خداوند انتقام خونین این حادثه تروریستی را از تمام کسانی که در این جنایت عامل و آمر بوده‌اند، گرفته خواهد شد.

انتهای خبر/م