فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از انهدام باند سارقان کابل ، سیم و تجهیزات برقی و کشف ۱۰۰ فقره سرقت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” حمیدرضا تاج آبادی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل گفت : پیرو دستگیری دو نفر سارق در ریگان اقدام جهت کشف و دستگیری سایر سارقین در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس با پیگیری مستمر موضوع و با استفاده از منابع اطلاعاتی و اقدامات فنی موفق شدند در شهرستان ایرانشهر ، ۴ نفر سارق و یک نفر مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

تاج آبادی با اشاره به دستگیری ۶ نفر سارق و یک نفر مالخر خاطر نشان کرد : متهمین در بازجویی های فنی پلیس آگاهی به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در شهرستان های شرقی استان معترف که در این رابطه ۳ خودرو نیز توقیف شد.

این مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت : سرقت تحهیزات برقی بعضاً خاموشی نقاط مختلف شهرستان را بدنبال داشت که این اقدام بموقه پلیس موجب خشنودی شهروندان و رضایت مسئولین مرتبط شد.

فرمانده انتظامی ریگان در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص سرقت مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده تا ماموران بلافاصله جهت کشف و دستگیری اقدام کنند.

انتهای پیام/