نازلی با اشاره به اهانت های اخیر به ساحت پیامبر اکرم یکی از اهداف این توطئه ها را آزمودن ملت های مسلمان و ایجاد بی غیرتی در حکام کشورهای عربی که تحت تأثیر رابطه شوم صهیونیستی و صعودی است؛ گفت: عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و تأثیر آن بر مسائل وحدت باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا این جسارت ها ذیل همین موضوع است.

محمدصادق نازلی به مناسبت هفته وحدت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل با اشاره به ترکیب جمعیتی شهرستان ریگان متشکل از شیعه و سنی اظهار کرد: هر ساله برنامه های متعددی در هفته وحدت اجرا می شد و امسال نیز برنامه هایی پیش بینی شد که متأسفانه تحت تأثیر شرایط کرونایی قرار گرفت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان افزود: با این وجود اما نشست های محدودی را با ائمه جمعه شیعه و روحانیون اهل سنت هماهنگ کردیم که مباحث مهمی در آن به بحث گذاشته می شود و رزمایش مواسات و اطعام نیازمندان شیعه و سنی را هم پیش بینی کردیم.

وی با اشاره به اهانت های اخیر به ساحت پیامبر اکرم یکی از اهداف این توطئه ها را آزمودن ملت های مسلمان و ایجاد بی غیرتی در حکام کشورهای عربی که تحت تأثیر رابطه شوم صهیونیستی-صعودی است؛ عنوان و بیان کرد: عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و تأثیر آن بر مسائل وحدت باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا این جسارت ها ذیل همین موضوع است.

نازلی تصریح کرد: به نظر بنده توهین و جسارت به پیامبر اکرم آن هم در ایام نزدیک به میلاد ایشان دسیسه ای اسراییلی است و عادی سازی روابط عربی-صهیونیستی یک سناریو و پازلی برای این است تا مسلمین نسبت به ناموس خود بی تفاوت باشند.

وی رسول اکرم(ص) را ناموس مسلمین خواند و اظهار کرد: اگر جامعه اسلامی نسبت به ناموس خود خنثی باشد آن وقت مسائل بعدی از جمله قدس و معامله قرن و… خود بخود کم اهمیت می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ریگان خاطرنشان کرد: مکرون نیز در پازل عادی سازی روابط اسراییل و کشورهای عربی بازی می کند.

نازلی در خاتمه اظهار کرد: اما به لطف خدا در شهرستانی مثل ریگان همبستگی کاملی بین شیعه و سنی است و در مسائل مختلف چون ید واحده و اهل سنت هم معتقد به نظام هستند و به قوانین نظام جمهوری اسلامی احترام می گذارند و در دلسوزی آنان برای نظام اسلامی هیچ تفاوتی با شیعیان وجود ندارد.

انتهای پیام/