فرمانده سپاه ریگان گفت:فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید احیا شود و اگر احیا نشود و اهمیت ندهیم باعث میشود باطل جای حق را بگیرد، همان گونه که می بینم درجامعه افراد باطل سعی  می کنند باطل را حق و حق را باطل نشان دهند

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سرهنگ مصطفی دهقانیان روز گذشته در مراسم تجلیل از رده ها و نفرات برتر جشنواره مالک اشتر سپاه ریگان با بیان اینکه فرهنگ سپاه و بسیج برگرفته از عاشور است،اظهار داشت:از مهمترین مسائل قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی ازمنکر و احیای این فریضه بوده است.

فرمانده سپاه ریگان در ادامه بیان داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید احیا شود و اگر احیا نشود و اهمیت ندهیم باعث میشود باطل جای حق را بگیرد، همان گونه که می بینم درجامعه افراد باطل سعی  می کنند باطل را حق و حق را باطل نشان دهند و اگراین فریضه احیا شود خیلی ازمشکلات حل می شود.

وی با بیان اینکه جشنوار مالک اشتر یکی ازنمادهای تکریم نیروی انسانی دربسیج است،ابراز داشت: انتخاب افراد برتر درجشنوار مالک اشتر باعث سنگین تر شدن وظایف آنها می شود.جشنواره مالک اشتر نشانه صداقت است.

دهقانیان با بیان اینکه گام دوم انقلاب یک اشراف است و گذشته و آینده را نشان می دهد،اذعان داشت:امروز مردم نیازمند خدمت رسانی هستند، بسیج سردمدار خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه ریگان عنوان کرد:خدمت رسانی سپاه و بسیج در بحث بهداشت،فرهنگ ،محرومیت زدایی و اشتغال در شهرستان ریگان همچنان ادامه دارد.

وی در پایان اظهار داشت:اگر دشمن درمنطقه و جهان زمین گیر شده است بخاطر ایمان معنوی که در بسیج و سپاه وجود دارد.

انتهای پیام/