رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: قطعاً بدانید اولويت اول ما معرفی امام‌جمعه ریگان است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که امام‌جمعه جدید این شهرستان معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، چندین هفته می‌گذرد و شهرستان ریگان از امام‌جمعه ثابت محروم است، خبرنگار ما این موضوع را از رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان پیگیری کرد.

حجت‌الاسلام حسنی سعدی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما با بیان اینکه شهرستان ریگان جزو شهرستان‌های اولویت‌دار ما است، اظهار کرد: چند گزینه برای امامت جمعه شهرستان ریگان به تهران معرفی شده و منتظر تأیید تهران هستیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما که آیا امام‌جمعه جدید شهرستان ریگان بومی هستند یا خیر؟ پاسخ داد: مشخص نیست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان عنوان کرد: قطعاً بدانید اولويت اول ما معرفی امام‌جمعه ریگان است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که امام‌جمعه جدید این شهرستان معرفی شود.

خبرنگار ما در ادامه اشاره داشت به مطالبه‌ مردم گنبکی در خصوص معرفی امام‌جمعه برای این شهرستان تازه‌تأسیس، حجت‌الاسلام حسنی سعدی پاسخ داد: زیرساخت‌ها در شهرستان گنبکی آماده نشده است.

وی با اشاره به اینکه دفتر امام‌جمعه و منزل امام‌جمعه در شهرستان گنبکی آماده نشده است، تصریح کرد: اول باید زیرساخت‌ها را آماده کنند و ما حتماً اقدام می‌کنیم، بااین‌حال چندگزینه‌ای که به تهران معرفی کرده‌ایم، نگاهمان به شهرستان گنبکی هم است؛ ولی گنبکی مشکل زیرساخت دارد.

انتهای خبر/