فرماندار ریگان با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر ۱۴۰ طرح با هزینه ۱۴۵میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: اولویت ما طرح هایی است که نیمه تمام در شهرستان و بلا تکلیف مانده بودند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، مراد آبیار در جمع نمازگزاران ریگانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ این اعجاز بزرگ قرن ‌واین پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی ایران محتاج به حفظ و نگهداری است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در مسیر تحقق اهداف و صعود به قله آرمان‌های بلند خود همواره دچار فراز و نشیب هایی گوناگون بوده‌است.

فرماندار ریگان تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال تضعیف انقلاب با ابزارهای گوناگون سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی هستند.

وی افزود: ریگان مولود انقلاب است و تمامی دستاوردها در شهرستان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی‌است.

فرماندار ریگان از افتتاح طرح های عمرانی در دور افتاده ترین نقاط شهرستان خبرداد.

آبیار بیان داشت: رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مناطق محروم خدمات رسانی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر ۱۴۰ طرح با هزینه ۱۴۵میلیارد تومان در ریگان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: اولویت ما طرح هایی است که نیمه تمام در شهرستان و بلا تکلیف مانده بودند.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه معابر ۱۶روستای شهرستان از نعمت آسفالت برخوردارشدند و از اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

وی عنوان کرد: در حوزه خدمات درمانی بیمارستان ۳۲تخته خوابی، ۴۵خانه بهداشت و ۶مرکز بهداشتی درمانی به اهالی شهرستان خدمات رسانی می کنند.

فرماندار ریگان در خاتمه با بیان اینکه طی یک سال اخیر در ریگان ۱۲واحد آموزشی در شهرستان ساخته شده است، خاطر نشان کرد: در دور افتاده ترین نقاط شهرستان نیز واحد آموزشی به ۵دانش آموز خدمات رسانی انجام می‌دهد.

انتهای خبر/