صادق ابوالقاسمی گفت: برای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری میزان ۵۸هزارو ۶۳۳ مترمربع اراضی ملی از دست سودجویان بازپس گیری و به بیت المال بازگردانده شد.

صادق ابوالقاسمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون قریب به ۶۰هزار مترمربع اراضی ملی از دست سودجویان به ارزش ریالی هشت میلیارد تومان باهمکاری واحد یگان حفاظت این اداره بازپس گیری به بیت المال برگشت داده شد.

سرپرست اداره راه وشهرسازی ریگان در ادامه از دادستان، رئیس دادگستری و فرماندهی نیروی انتظامی برای اجرای طرح بازپس گیری اراضی قدردانی کرد.

امیر مبارک، مسئول یگان حفاظت اداره راه وشهرسازی ریگان بیان کرد: شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده وحریم شهر؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق واحد املاک اداره راه وشهرسازی استعلام کنند، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند.

وی افزود: واحد‌های گشت یگان حفاظت به صورت محسوس و نامحسوس در حال گشت زنی در سطح شهر ریگان هستند و در صورت مشاهده هرگونه تصرف و جلوگیری از زمین خواری با شماره گویا ۱۵۵۶ و۰۳۴_۴۴۳۶۱۲۶۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/