ریگانی گفت: وظیفه همه ما این است که همچون کوهی در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کنیم و پاسخ کوبنده به آنها بدهیم.

 

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار کرد: ما همه بر این باوریم که بعد از انقلاب دشمنان همچنان با این نظام در جنگند و جنگ های خود را هر روز با شکل های مختلف دنبال می کنند.

امام جمعه موقت شهرستان ریگان تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که همچون کوهی در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کنیم و پاسخ کوبنده به آنها بدهیم.

ریگانی در ادامه با بیان اینکه ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن دانشمند هسته ای ایران بی پاسخ نخواهد ماند، عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند شهادت و ریختن خون شهید بی پاسخ نخواهد بود و پاسخی کوبنده تر از حمله موشکی به عین الاسد خواهد بود.

امام جمعه موقت ریگان در خاتمه با بیان اینکه دشمن جنگ اقتصادی علیه ایران به راه انداخته است، افزود: سبز قامتان این نظام علاوه بر حفظ دستاوردها و امنیت نظام جمهوری اسلامی روبروی فتنه اقتصادی دشمن ایستاده اند و در قالب طرح های بزرگی که روز گذشته با حضور فرمانده سپاه ثارالله، سردار معروفی بزرگترین پروژه ها و طرح هایی اشتغالزایی را افتتاح کردند که تا به حال ریگان و ریگانی چنین اتفاقی را از دست هیچکس ندیده بود.

انتهای پیام/