مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با بیان اینکه تلاش بیشتر در جهت اجرای سند تحول بنیادین و ساحت‌های شش‌گانه شود، تصریح کرد: با اجرای سند تحول خودبه‌خود سند ننگین 2030 نابود می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، پیش از ظهر امروز و با حضور مسئولان استانی و محلی و فرهنگیان مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ریگان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله عباس‌زاده امام‌جمعه موقت شهرستان در این مراسم اظهار کرد: مدیران مدارس باید بیشتر به مبحث آموزش و هم به مبحث پرورش بپردازند.

مراد شریف‌زاده مدیر سابق اداره آموزش‌وپرورش ریگان گزارشی از عملکرد خود ارائه و توضیحاتی راجع به زمان مدیریت خود داد و از همه عوامل تحت تصدی خودش تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه سادات حسینی معاون پرورشی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان ضمن قدردانی از زحمات مراد شریف‌زاده، اظهار کرد: برای اقامه نماز جماعت دانش‌آموزان سعی خودتان را داشته باشید و مدیران مدارس از هر فضایی جهت نمازخانه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تلاش بیشتر در جهت اجرای سند تحول بنیادین و ساحت‌های شش‌گانه شود، تصریح کرد: با اجرای سند تحول خودبه‌خود سند ننگین ۲۰۳۰ نابود می‌شود.

سادات حسینی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فراموش نشود، افزود: باید کار جهادی انجام شود و از ظرفیت جوان در سیستم استفاده کنید.

وی ادامه داد: از ظرفیت روحانیت شهرستان در راستای پیشبرد اهداف تربیتی استفاده شود.

معاون پرورشی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت: هنوز مدارسی داریم که نیاز به نوسازی و بازسازی دارند و از ظرفیت خیران غافل نشوید.

سادات حسینی با اشاره به اینکه با نماینده محترم مجلس در شهرستان و مدیران مدارس تعامل و همکاری داشته باشید، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا و تکریم آنها را سرلوحه کارتان قرار دهید.

مصطفی جمشیدی سرپرست آموزش‌وپرورش شهرستان ریگان اظهار کرد: سعی می‌کنیم برنامه‌ها را با رویکرد نوین پیش ببریم.

وی افزود: دسته‌بندی مشکلات انجام شده و با حمایت فرماندار و نماینده مجلس و عزم و اراده مدیران مدارس ان‌شاءالله در مدتی کوتاه تحول ایجاد می‌کنیم و نتیجه می‌گیریم.

گفتنی است در پایان این مراسم حکم سرپرست جدید آموزش‌وپرورش قرائت شد و از خدمات مراد شریف‌زاده مدیر سابق آموزش‌وپرورش ریگان توسط مدیران ادارات تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/