رئیس دامپزشکی گنبکی گفت: به مناسبت ایام سالگرد پیروزی انقلاب، خدمات رایگان دامپزشکی به بهره برداران و دامداران شهرستان گنبکی ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی گنبکی، دکتر ملکوتی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و تبریک پیروزی انقلاب اسلامی گفت : به مناسبت ایام سالگرد پیروزی انقلاب، خدمات رایگان دامپزشکی به بهره برداران و دامداران شهرستان در این ایام ارائه می شود.

وی افزود: تیم های دامپزشکی گنبکی، ضمن حضور در دامداری های سنتی شهرستان و انجام واکسیناسیون دام سبک و سنگین با تحویل سموم رایگان نسبت به سم پاشی و ضد عفونی جایگاه های نگهداری دام و دام های موجود در آن اقدام خواهند کرد.

رئیس دامپزشکی گنبکی تصریح کرد: در ۱۷ بهمن برنامه ریزی شده ۶ تیم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه، شبکه دامپزشکی گنبکی و ریگان، محیط زیست، امور عشایری و منابع طبیعی برای انجام واکسیناسیون دام ها و توزیع سم به دامداران در قالب اردوی جهادی به مناطق کوهستانی و عشایری شهرستان گنبکی اعزام می شوند.

وی افزود: به مناسبت دهه فجر، تمامی خدمات شبکه دامپزشکی شهرستان گنبکی اعم از ویزیت دام در ۱۶ بهمن ماه و واکسیناسیون دام و طیور و سمپاشی دام ها رایگان انجام می گیرد و دامداران و پرورش دهندگان طیور سنتی می توانند با مراجعه به شبکه دامپزشکی نسبت به واکسیناسیون طیور و سمپاشی دام ها اقدام کنند.

انتهای خبر/