رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان از برگزاری اردوی جهادی مشهد مقدس برای جمعی از جانبازان و آسیب دیدگان حادثه تروریستی اخیر شهر کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل  به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان از برگزاری اردوی جهادی، فرهنگی مشهد مقدس برای جمعی از جانبازان و آسیب دیدگان حادثه تروریستی اخیر شهر کرمان خبر داد.

قاسم سرگزی گفت: به همت بنیاد نخبگان استان کرمان، اردوی جهادی، فرهنگی برای جمعی از جانبازان و آسیب دیدگان حادثه تروریستی اخیر شهر کرمان که همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و در جوار مزار ایشان به وقوع پیوست، در شهر مقدس مشهد در حال برگزاری است.

وی افزود: از اهداف این برنامه مردمی، استمداد از اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، زیارت مضجع شریف و نورانی ثامن الحجج (ع)، ارتقای روحیه معنوی و فرهنگی عزیزان، انجام امور مشاوره‌های روانشناسی تخصصی به صورت انفرادی و اثربخش برای یکایک افراد و خانواده‌های آن و شرکت در برنامه‌های متنوع زیارتی، فرهنگی، تربیتی، سیاحتی و ورزشی می‌باشد.

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان تصریح کرد: این برنامه که با مساعدت و همکاری خیریه رضوان کرمان، خیریه راه روشن تهران، اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، مجتمع آموزشی رفاهی امام رضا (ع) مشهد مقدس و موسسه آموزشی علوم مهارتی پزشکی تارا برگزار می‌شود برای جمعی از دانش‌آموزان و خانواده‌های این عزیزان بوده که در حادثه تروریستی مزبور به لحاظ جسمی و یا روحی به درجه رفیع جانبازی نائل شده و یا دچار تالمات روحی یا مجروحیت جسمی شده اند.