فرماندار شهرستان ریگان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، مسابقات شتر سواری جنوب شرق کشور در بلند‌ترین تپه‌های شنی ایران در ریگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، مراد آبیار در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: به منظور استعدادیابی و شناسایی بلند‌ترین تپه‌های شنی ایران در ریگان امروز یک دور مسابقه شتر سواری قهرمانی جنوب شرق کشور در ریگان برگزارشد.

فرماندار ریگان افزود: بلند‌ترین تپه‌های شنی ایران در ریگان ظرفیت بسیار خوبی در زمینه برگزاری مسابقات رالی روی شن، شتر سواری و موتور کراس است.

وی از برگزاری مسابقات کشوری رالی روی شن در تپه‌های شنی ریگان در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه در این دور از مسابقات ۴۴شتر سوار از ۳ استان کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شرکت کردند، تصریح کرد: شتر سواران در مسافت ۵کیلومتری تپه‌های شنی شهرستان ریگان با هم به رقابت پرداختند.

آبیار عنوان کرد: در پایان حسن طایفه رشیدی از شهرستان فهرج استان کرمان اول شد، مراد افرنگ از شهرستان ریگان استان کرمان به مقام دوم دست یافت و عبدالرسول بامری از استان سیستان و بلوچستان و وحید برزنگ از شهرستان ریگان استان کرمان به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرارگرفتند.

وی در خاتمه با بیان اینکه به هر کدام از نفرات برتر رقابت‌ها یک نفر بچه شتر اهدا شد، بیان کرد: این مسابقات با استقبال خوب مردم شهرستان ریگان همراه بود.

انتهای خبر/