حجت الاسلام رضازاده گفت: محور نرماشیر به ریگان و ریگان به ایرانشهر از محورهای شلوغ و بسیار پر تردد است و برای دو بانده شدن این دو محور بودجه شهرستانی جوابگو نیست و به بودجه استانی و کشوری نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اشاره داشت به برگزاری رزمایش های اخیر و اظهار کرد: تعیین معیشت و زندگی آرام مردم در گرو امنیت آرام، پایدار و بادوام است.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه اگر منفعل باشیم و صبر کنیم دشمن حمله کند و بعد پاسخ بدهیم هزینه ها صد برابر میشود، عنوان کرد: بعضی ها گوش های خود را باز کنند، قدرت موشکی ما نه متوقف و نه حرکتش کند میشود و نه بازگشت به قبل دارد بلکه رو به جلو یک حرکت موفقی را در پی دارد.

وی افزود: قدرت موشکی ما در دل دشمن ترس می اندازد و در دل دوستان و ملت قهرمان ایران باعث اطمینان خاطر خواهد شد.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: نشان دادن اقتدار ارتش اسلام و سپاه اسلام و این موشک‌هایی که آماده و منتظر پیام مقام عظمای ولایت هستند تا اسرائیل را به خاک مزلت بکشانند، یک راه روشنی است که  نشان می دهد، ما برای آینده‌ای مقتدر‌تر آماده هستیم.

رضازاده در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت‌های هفته از جمله ۴ بهمن، بستن فرودگاه از سوی بختیار برای  جلوگیری از ورود امام خمینی (ره) به ایران در سال ۵۷ اشاره  کرد و گفت: ایران از همان ابتدا ظلم ستیز بوده است.

امام جمعه ریگان در ادامه اشاره داشت به حادثه مرگبار چند روز پیش در جاده ریگان- نرماشیر و خطاب به استاندار گفت: در این سه ماه اخیر دو تصادف وحشتناک در محور های مواصلاتی این شهرستان رخ داده است.

رضازاده تصریح کرد: تصادف چند روز پیش که چهار جوان متأهل و زحمتکش که عازم محل کار خود در شهرستان بم بودند در آتش سوختند.

وی تصریح کرد: محور نرماشیر به ریگان و ریگان به ایرانشهر از محورهای شلوغ و بسیار پر تردد است و برای دو بانده شدن این دو محور بودجه شهرستانی جوابگو نیست و به بودجه استانی و کشوری نیاز است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه به داد مردم برسید تا کی شاهد تصادفات مرگبار در محور ریگان- نرماشیر باشیم ، عنوان کرد: امیدواریم که استاندار محترم در حل مسأله دو بانده شدن جاده ریگان-نرماشیر مشکل گشای درد مردم عزیزمان باشند.

انتهای پیام/