غضنفرآبادی گفت: ما تقلب کردیم در انتخابات!! یک بیانیه‌ای دادن و من از لحاظ حقوقی گفتم پشیزی ارزش ندارد اما الان ارزش دارد به جهت اینکه به من، فرمانداران و شورای نگهبان تهمت زدند و گفتند تخلفات گسترده صورت گرفته است؟!

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر موسی غضنفرآبادی روز گذشته در مراسم افتتاحیه شهرداری دهبکری اظهار داشت: قدردانی می‌کنم از همه مردم شرق استان و البته از روحانيت عزیز، مردم در شرایطی به من رأی دادند که علیه روحانیت هجمه‌های فراوانی بود.

منتخب مردم شرق استان کرمان در مجلس دوازدهم با بیان اینکه بحث حجاب را با افتخار دنبالش را گرفتم و برایم مهم نبود رای بیاورم یا رای نیاورم، عنوان کرد: جو تبلیغاتی علیه من به شدت سنگين بود، من با افتخار نوکر مردم هستم.

وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت منطقه‌مان دست‌مان را به سوی هرکسی که دلسوز است دراز می‌کنیم، تصریح کرد: یکی از افتخارات این است که در فصل انتخابات آرمان های انقلاب را بیان کردم، برخی‌ها دولت را می کوبيدن که رأی بياورند.

وی ادامه داد: هم در مجلس و هم خارج از مجلس داغ اینکه دشمن تصور بکند من دولت و نظام را می‌کوبم، این داغ را روی دل دشمن گذاشتم.

نماینده فعلی شرق استان کرمان با بیان اینکه قرار است دولت آیت الله رئیسی ما را به قله برساند و باید کمکش کرد، خاطرنشان کرد: در موضوعات دفاعی ما به قله رسيديم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در دنیا معروف است اما در داخل کشور برخی از نفوذی‌ها، جاسوس‌ها، فریب خورده‌ها و برخی از ترسوها باعث شدند سیاه‌نمایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما عهدی که با مردم بستيم بر آن عهد پای‌بند هستیم، افزود: تنها نماينده‌ای که در این دوره پای صندوق‌های رأی نماينده نداشت من بودم.

وی ادامه داد: ما تقلب کردیم در انتخابات!! یک بیانیه‌ای دادن و من از لحاظ حقوقی گفتم پشیزی ارزش ندارد اما الان ارزش دارد به جهت اینکه به من، فرمانداران و شورای نگهبان تهمت زدند و گفتند تخلفات گسترده صورت گرفته است؟!

دکتر غضنفرآبادی گفت: آقای دادستان این جای پیگیری دارد یا ندارد؟ این جای پیگیری دارد، این افترا است و این نشر اکاذیب است، ما حتما پیگیری می‌کنیم، حتما باید فرمانداران این موضوع را پیگیری کنند.

منتخب مردم شرق استان با بیان اینکه کسی برای خدا و شهدا کار بکند شک نکنید که خدا کمکش می‌کند، تصریح کرد: من هیچ چیزی نیستم، من یک سرباز کوچک هستم. من برای این نظام، مردم و انقلاب یک نوکر هستم.

وی گفت: نه خانه در تهران دارم، نه ماشین گرفتم و زندگی‌ام شفاف شفاف است.

رئيس کمسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برید از آقای فداکار استاندار کرمان سوال کنید، من در عزل و نصب ها هیچ دخالتی نداشته‌ام، افزود: امام جمعه محترم کرمان به من گفتند شما در ماجرای فتنه سال ۱۴۰۱ جلوتر از همه حرکت کردید، شرایط آن زمان چه بود؟ کسی حرف می‌زد در همان کوچه‌ای که من زندگی می‌کنم يكی از بچه‌های سپاه را ترور کردند. او یک رزمنده بود و گناهش این بود رفته بود سوریه از حیثیت ایران، ناموس و امنيت ایرانیان دفاع بکند و آن را ترور کردند‌. ما زیاد تهدید شدیم، اعتنایی نکرديم و مهم هم نیست برایمان چون ما عهد بستيم با شهدا.

دکتر غضنفرآبادی با بیان اینکه شما دیدید در قضیه درمانگاه قم جای شهید و جلاد عوض شد و دو تا بچه آیت‌الله به اشتباه رفتند، عنوان کرد: امروز دوستانی که از من توقع دارند من تمام ظرفیتم را در منطقه بکار بگیرم، من تمام ظرفیتم را در سطح کل کشور به‌کار گرفتم، من با افتخار جانفای این نظام، انقلاب و ولایت هستم.

وی در خاتمه گفت: چهار لیتر خون من نذر امام زمان(ع)، انقلاب و شهدا. امروز وقتی به برخی روستاها می‌رویم بهترین امکانات وجود دارد و این‌ها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای خبر/