رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر در دو بخش کمی و کیفی از ۱۰۵ رسانه به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌السلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان، آزاد ابراهیم‌زادگان، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولان ارشد استان در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد، اظهار داشت: سه جشنواره در سال‌های گذشته برگزار شده و تجارب خوبی از آنها به دست آمده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت دو سالانه برگزار می‌شود و از حدود یک سال قبل فراخوان جشنواره منتشر و عناوین آن مشخص شده است، ادامه داد: خوشبختانه جشنواره مورد استقبال بسیار خوب اصحاب رسانه استان کرمان قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه حدود ۱۰۵ رسانه در سطح استان کرمان آثار خود را به چهارمین جشنواره رسانه و عدالت فرستادند، بیان کرد: ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر در دو بخش کمی و کیفی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان این مطلب که نخستین دوره جشنواره رسانه و عدالت با شرکت ۵۷ رسانه و دوره دوم نیز با شرکت ۴۱ رسانه برگزار شده است، عنوان کرد: سومین دوره این جشنواره با شرکت شش هزار و ۲۹ اثر از ۷۰ رسانه برگزار شده است.

حمیدی در ادامه از حمایت‌های ریاست قوه قضائیه و اعضای شورای عالی قوه قضائیه برای برگزاری جشنواره تقدیر کرد و گفت: در سفر ریاست قوه قضائیه به استان موضوع جشنواره رسانه و عدالت مطرح و مورد حمایت ایشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هیئت داوران بعد از ارزیابی و داوری آثار، برترین‌ها را اعلام کردند که امروز از آنها تجلیل می‌شود، گفت: رئیس قوه قضائیه از این جشنواره حمایت کردند و امروز هم پیامی به مناسبت اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت فرستادند که قرائت می‌شود.

انتهای پیام/