مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از افتتاح ۲۵۶ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد در ایام دهه فجر در استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از باشگاه خبرنگاران، ناصر عسکری نژاد با بیان اینکه کمیته امداد در راستای رفع نیاز و توانمندی مددجویان، طیف گسترده‌ای از خدمات را طراحی و متناسب با نیاز آن‌ها خدمات مختلفی ارائه می‌کند، گفت: باتوجه به اینکه موضوع مسکن یکی از نیاز‌های اولیه خانواده‌هاست، از سنوات گذشته خدمات مسکن مددجویی همواره جزء اولویت‌های این نهاد بوده است.

وی به اهمیت سرپناه به عنوان یکی از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه به ویژه قشر محروم اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال ۲۵۶ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با هزینه کرد هر واحد ۴۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات، کمک بلاعوض و … احداث و تحویل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان شده است.

عسکری نژاد در ادامه با بیان اینکه در ایام دهه فجر هزار طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت در استان کرمان افتتاح شد افزود: هم چنین در این ایام نمایشگاهی از توانمندی‌های مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال در جنوب و شرق استان راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کمک به ازدواج زوج‌های تحت حمایت، در ایام دهه فجر ۱۸۳۳ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی به ارزش هر سری ۳۰ میلیون تومان به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: برگزاری اردو‌های شوق زیارت و اعزام ۲۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به ویژه زنان سرپرست خانوار به مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان کرمان در ایام دهه فجر بود.