رئیس علوم پزشکی کرمان گفت: در بررسی اولیه عمده افسردگی‌ها در بین جوانان است و بیشتر این افسردگی‌ها ناشی از بیکاری و عدم وجود امکانات رفاهی و تفریحی است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی احمدی‌نژاد صبح امروز در جلسه مجمع خیرین سلامت استان کرمان که با حضور استاندار در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و روزه‌داران، اظهار داشت: جوانی جمعیت و سلامت روان از برنامه‌های مجمع خیرین سلامت است که در استان کرمان با شعار تولید و عرضه نان کامل در حال اجرا است.

وی ادامه داد: مجمع سلامت استان کرمان به منظور کمک و جلب مشارکت حداکثری از بخش‌های دولتی و غیردولتی برای توسعه همه جانبه استان فعالیت می‌کند و وظایفی برای آن تعریف شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه استان کرمان توانایی آن را دارد که جایگاه اول شاخص‌های سلامت و عدالت در سلامت در کشور را داشته باشد، گفت: در بررسی اولیه عمده افسردگی‌ها در بین جوانان است.

وی با اشاره به اینکه دلیل بیشتر افسردگی‌های جوانان ناشی از بیکاری و عدم وجود امکانات رفاهی و تفریحی است، ادامه داد: با آسیب شناسی به موقع و رصد معضلات و ورود به موقع می‌توان از بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها جلوگیری کرد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جوانی جمعیت تاکید دارند و وظیفه همه دستگاه‌ها است که پای کار بیایند، افزود: ازدواج و فرزندآوری بهتر است در سنین پایین اتفاق بیفتد و ما باید زمینه ازدواج جوانان در سن پایین را تسهیل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود در زمینه اشتغال نیروها، مردان در اولویت باشند، گفت: واقعیت این است که آقایان تا از یک درآمد خوب برخوردار نباشند کمتر تن به ازدواج می‌دهند.

انتهای پیام/