امام جمعه جیرفت گفت: انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی در حوزه فرهنگی همچون تشییع شهدا در کشور، موضوعات روز شهرستان‌ها، مسائل مهم ملی کشور از جمله محکوم کردن حمله تروریستی منافقان کوردل به زائران شهید سلیمانی عنوان شد.

امام جمعه شهرستان جیرفت: ایران اسلامی آینده درخشان و روشنی در پیش دارد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت گفت: یکی از درس‌ها و عبرت‌های امروز عدم اعتماد به آمریکا جنایت‌کار است.

امام جمعه جیرفت افزود: پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور است و این بدنه اصلی جامعه و تکیه‌گاه دین است.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: مردم همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور و مشارکت حداکثری دارند و مردم میدان‌دار در همه زمینه‌ها هستند.

وی عنوان کرد: راهبرد شوم آمریکا جنایت‌کار در جهت عدم حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی است که راه مقابله با آن حضور پرشور و حداکثری مردم در مسائل روز جامعه خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: دست‌یابی به اهداف والای انقلاب اسلامی با حضور مردم میسّر خواهد بود و کشور عزیزمان ایران اسلامی آینده درخشان و روشنی در پیش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با رسانه‌ای که دارد مرتب در تلاش است که حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ و به حداقل برساند ولی ما با نقشِ مردم سالاری در کشورمان با حضور حداکثری می‌توان در رشد و پیشرفت کشورمان نقش آفرین باشیم.

امام جمعه رودبارجنوب: انتخابات پرشور موجب سربلندی نظام و خواری دشمنان می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم و دعوت به مشارکت در انتخابات اشاره و اظهار کرد: انتخابات مظهر عزت ملی، پشتوانه امنیت ملی و نماد آزادی مردم است.

امام جمعه رودبار جنوب حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را بیعت با امام و شهیدان دانست و افزود: انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند و اگر انتخابات نباشد، دیکتاتوری و هرج‌ومرج بوجود می‌آید.

حجت‌الاسلام افشارمنش با اشاره به اینکه در انتخابات چهار گروه امتحان می‌شوند، گفت: در انتخابات مجریان و ناظران مورد امتحان قرار می‌گیرند که آیا فقط قانون برای آن‌ها مهم است یا حزب و باند و گروه، اگر فقط قانون برای آن‌ها مهم باشد پیروز این میدان هستند با توجه به شناختی که از کلان اجرا و نظارت داریم ان‌شاءالله این عزیزان قانون‌مدار هستند.

وی با بیان اينکه در انتخابات احزاب و گروه‌های که به مردم لیست می‌دهند آیا منافع ملی را در نظر می‌گیرند یا حزبی و جناحی، گفت: در تبلیغات انتخاباتی باید احراز صلاحیت شدگان واقعیت را بگویند اگر باغ سبز دروغین نشان دهند مردود این امتحان‌اند و گروه آخر رد صلاحیت شدگان هستند که آیا کل نظام را زیر سوال می‌برند یا از طریق قانون یعنی اعتراض را دنبال می‌کنند اگر قانونی دنبال کنند پیروز میدان‌اند.

امام جمعه رودبار جنوب به ۲۶ دی سالروز فرار شاه ملعون از ایران اشاره کرد و افزود: محمدرضا پهلوی برای دومین بار در ۲۶ دی ۵۷ فرار کرد و این‌بار دیگر بازگشتی در کار نبود با خروج محمدرضا پهلوی از ایران در ۲۶ دی‌ماه ۵۷ هیجده ماه دربدری او آغاز شد در طول تاریخ ایران فرار شاهان به‌ندرت اتفاق افتاده است، اما شاهی که دو بار از کشورش گریخته احتمالا همین شخص محمدرضا پهلوی است.

امام جمعه عنبرآباد: انتخابات، فرصت انتخاب ایده‌ها است

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بامری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: هدف دشمن از تحریف، ایجاد یأس، ناامیدی و بی‌اعتمادی به نظام و مسئولان و القاء ناکارآمدی، مشروعیت‌زدایی و نادیده گرفتن دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن خوی استکباری خود را هرگز فراموش نخواهد کرد، گفت: در جنگ شناختی، دشمن تمام هزینه‌هایی را متحمل طرف مقابل می‌کند که ابزار این جنگ بمب نیست، بلکه رسانه یعنی متن، خبر، شبهه و ایجاد تردید است.

امام جمعه عنبرآباد افزود: مقام معظم رهبری فرمودند«تسلط بر مغزها مهم‌تر است از تسلط بر مرزها پس مغزها باید حفظ شود» و امروز یکی از وظایف مهم ما این است که هویت خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به «طوفان الاقصی» گفت: در جنگ اخیر، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها موضوع را باختند چراکه در عین سانسور خبری تلفات، اسارت و خسارات فراوانی که بر رژیم صهیونیستی متحمل شد، آنقدر اخبار درز کرد که کل دنیا پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را حس کردند و جنایات و نسل‌کشی وحشیانه این رژیم کودک‌کش را مشاهده کردند و دیدند.

وی با گریز به مقوله مهم و بنیادین انتخابات گفت: یکی از عرصه‌ها و میدان‌هایی که ما باید در آن بیدار و پیشران باشیم عرصه و میدان انتخابات است چون انتخابات یک فرصت مهم اجتماعی است، انتخابات، فرصت انتخاب ایده‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بامری گفت: اگر انتخاب به درستی صورت نگیرد، آن وقت به جای انتخاب ایده تحول‌آفرین، ایده بن‌بست‌گرا فرصت پیدا می‌کند و این بر خلاف ایده تحولی موجب سرخوردگی و فروپاشی اجتماعی می‌شود.

وی گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح، اطاعت از امر ولی جامعه است، شاد کردن دل همه انسان‌های مسلمان و پیرو اهل بیت و جبهه مقاومت و کمک به ساختن ایران قوی و مستقل است.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: عدم شرکت در انتخابات، کمک به ساختن ایرانی ضعیف و متکی به غرب و شرق است و این همان راهبرد دشمن یعنی خارج شدن از صحنه و میدان است.

امام جمعه آسمینون منوجان: ماه رجب برای اهل ایمان بهار معنویت است

حجت‌الاسلام علی کریمی در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی علیه‌السلام گفت: آن حضرت دومین امامی است که در دوران کودکی به امامت رسید و در جوانی در شهر سامرا به شهادت رسیدند.

امام جمعه آسمینون منوجان افزود: امام هادی علیه‌السلام حتی در اوج اختناق و حصر ۲۰ ساله در پادگان سامرا دست از تبلیغ دین بر نداشتند و با روش‌های پنهانی و شبکه‌ای به نشر معارف ناب شیعی پرداختند.

وی عنوان کرد: اگر اسلام کسانی را نداشت که بعد از پیامبر اسلام(ص) این معارف عظیم را در ذهن تاریخ بشری و در تاریخ اسلام نهادینه کنند باید از بین می‌رفت و اگر هم می‌ماند از معارف چیزی باقی نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام علی کریمی با اشاره به فرار شاه معدوم در سال ۵۷، بیان کرد: ۲۶ دی ماه یادآور فرار ذلت بار محمد رضا پهلوی از ایران است زمانی که شاه در مقابل خواسته‌های مردمی و نهضت بیدار مردم به رهبری امام خمینی (ره) نتوانست ایستادگی کند و در فاصله اندکی بساط خودش را جمع و از ایران فرار کرد.

امام جمعه آسمینون منوجان ابراز کرد: رژیم سلطنتی کمتر از یک ماه پس از فرار شاه سقوط کرد طومار عمر رژیم سراسر ظلم و جور درهم پیچیده شد.

وی با اشاره به آغاز ماه رجب، اضافه کرد: ماه رجب برای اهل ایمان بهار معنویت است و نبی مکرم اسلام (ص) فرمودند «ماه رجب ماه استغفار امت من است پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید خداوند آمرزنده و مهربان است.»

حجت‌الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: مایه افسوس است که این ماه به غفلت بگذرد در روز قیامت وقتی می‌خواهند مردم را تقسیم کنند برخی از افراد را جدا می‌کنند و به آن ها خطاب می‌شود اهل رجب کجا هستند؟ این مهم نشان می‌دهد که اهل رجب بودن کمال انسانی و آخرتی است.

امام‌ جمعه کوهبنان: شرکت در انتخابات خدمت به اسلام و انقلاب است

حجت‌الاسلام حسن ایزدی گفت: آمریکایی‌ها که حرف از دفاع از حقوق بشر می‌زنند خود عامل قتل و عام مظلومان در جای جای جهان هستند.

امام‌جمعه کوهبنان ابراز کرد: شرکت در انتخابات خدمت به اسلام و انقلاب است باید به این وظیفه شرعی توجه کنیم زیرا فردای قیامت باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

وی افزود: دشمن همواره به‌دنبال دشمنی بوده و هست گرچه عده‌ای به‌دنبال آن هستند که انتخابات آن طور که شایسته است برگزار نشود اما راه به جایی نخواهند برد.

حجت‌الاسلام ایزدی افزود: اگر می‌خواهیم مسیر شهدا را ادامه بدهیم آب در آسیاب دشمن نریزیم دشمن در صدد است در آستانه انتخابات ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهد؛ اما به برکت ولایت و رهبری ما در تمام عرصه‌ها با افتخار عبور کردیم.

امام جمعه کوهبنان خاطرنشان کرد: کسانی که موثرند مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند ایستادگی من و شما در برابر دشمنان حضور گسترده و پر رنگ در صحنه است.

امام جمعه نرماشیر: مکتب شهید سلیمانی یک راه انسان‌ساز است

حجت‌‌الاسلام والمسلمین علی اکبر منصفی امام جمعه شهرستان نرماشیر در خطبه‌های این هفته شهرستان گفت: کرمان دیار شهادت است، کرمان دیار مقاومت است.

وی افزود: قطره قطره خون شهدا حادثه تروریستی کرمان، درخت تناور جمهوری اسلامی را آبیاری و تقویت کرد.

خطیب جمعه نرماشیر بیان کرد: استقامت و ایستادگی ملت ما بعد از آن حادثه، به دشمن نشان داد، که ما ملت امام حسینیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصفی در ادامه تصریح کرد: همه دیدیم، دلدادگی مردم را به راه شهید سلیمانی، مکتب شهید سلیمانی یک راه انسان‌ساز است.

امام جمعه نرماشیر گفت: حوادث کور تروریستی، ضعیف بودن و ذلیل بودن دشمنان را نشان می‌دهند، وقتی دشمنی ذلیل و ضعیف شود، دست به چنین کارهایی می‌زند.

حجت‌الاسلام منصفی خاطرنشان کرد: آن‌ها چشم دیدن حضور مردم را در اعیاد و مراسمات ملی و مذهبی را ندارند، هر یک از ما با حضورمان در این مراسمات، یک سیلی محکمی بر دشمن هستم.

امام جمعه فهرج: سربازان حاج قاسم، داعش را به عزای اربابش می‌نشانند

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته فهرج، به حملات ساعتی قبل آمریکا و انگلیس به یمن اشاره کرد و گفت: آمریکا، انگلیس و نوکران آمریکا بدانند، خون بی‌گناهان، گریبان‌ آن‌ها را خواهد گرفت و دریای سرخ و باب‌المندب به قتلگاه کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی تبدیل می‌شود.

وی به تحلیل جنایت داعش در محدوده گلزار شهدای کرمان پرداخت و بیان کرد: انحراف افکار عمومی از شکست‌های راهبردی رژیم غاصب صهیونیستی، هدف اصلی داعش از حملات اخیر در گلزار شهدای کرمان است.

امام جمعه فهرج با بیان اینکه، داعش یار کمکی صهیونیست و سرباز اسراییل است، افزود: ما سربازان حاج قاسم سلیمانی، داعش را به عزای اربابش اسراییل و آمریکا خواهیم نشاند.

آقاملایی همچنین به عبور ناوشکن البرز ارتش از تنگه باب‌المندب و ورود به دریای سرخ اشاره و خاطرنشان کرد: حضور پررنگ و مؤثر جمهوری اسلامی در این دریا، حائز اهمیت است و همگان دیدند نیروهای ما به کوری چشم آمریکا و اسراییل، مقتدرانه برای دفاع از مستضعفین جهان، وارد آب‌های دریای سرخ شده‌اند.

امام جمعه کهنوج: استکبار نمی‌تواند تفکر مقاومت را از فلسطین و یمن بگیرند

حجت‌الااسلام احمد نجنو با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: در این نبرد نابرابر مردم غزه با ایمان، شجاعت و صبر دنیا استکبار را متحیر کرده است.

امام جمعه کهنوج ادامه داد: جریان حماس توانسته ضربات مهلکی را به رژیم صهیونسیتی وارد کند و پیروزی نهایی از آن مردم مقاوم غزه و فلسطین است، رژیم‌صهیونیستی ماشین جنگی‌‌اش در باتلاقی عمیق گیر کرده است.

وی ضمن محکوم کردن حمله نیروهای آمریکایی و انگلیسی به یمن در بامداد امروز اظهار کرد: شمارش‌ معکوس نابودی رژیم صهیونسیتی به صدا درآمده و حمایت ایادی استکبار از اسرائیل، کمکی به آن‌ها نخواهد کرد.

حجت‌الااسلام نجنو ابراز کرد: تجربه ثابت کرده که هیچ ظلمی پایدار نخواهد بود و خداوند حامی مظلومان است.

امام جمعه کهنوج عنوان کرد: ایادی استکبار هیچ‌گاه نمی‌توانند تفکر مقاومت را از فلسطین و یمن بگیرند و بازنده اصلی این نبردها جبهه‌ استکبار خواهد بود.

وی با اشاره به مسئله انتخابت از آحاد جامعه جهت شرکت‌ حداکثری در انتخابات دعوت و خاطرنشان کرد: مردم با چشم باز و تحقیق کاندیدا مورد نظر خود را انتخاب کنند؛ ما با حضور خود بار دیگر نشان خواهیم داد که دل در گرو این نظام و انقلاب داریم و از معنویات مقام معظم رهبری را رهنمود خود قرار می‌دهیم.

امام جمعه بم: وحشی‌گری‌ آمریکا‌ و‌ انگلیس علیه یمن بی‌فایده است

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی گفت: اعمال وحشیانه آمریکا علیه مردم یمن و فلسطین برای استکبار هیچ سودی ندارد.

امام جمعه شهرستان بم ادامه داد: هرگز دست از حمایت ملت مظلوم فلسطین بر نخواهیم داشت یا با هم پیروز می‌شویم یا با هم شهید خواهیم شد.

وی تأکید کرد: تلاش رسانه‌ای دشمن برای مایوس کردن مردم، هیچ ثمره‌ای نداشت و مردم همچنان به این نظام و انقلاب اسلامی پایند هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم دانشی خاطرنشان کرد: در ایام رجب سعی کنیم استفاده بسیار زیادی از این ایام ببریم و خیرات زیادی برای آخرت خود جمع‌آوری کنیم.

امام جمعه فاریاب: تلاش واهی داعش جهت تأمین منافع رژیم صهیونیستی

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان فاریاب گفت: بیش از ۱۰۰ روز از نبرد طوفان الاقصی می‌گذرد، در این مدت، دنیا شاهد جنایات فراوانی از سوی رژیم صهیونیستی و حامیان آنان در غزه است.

امام جمعه شهرستان فاریاب با بیان اینکه آمریکا در جنگ غزه، در حال کم کردن نیروهای خود است، به دلیل اينکه تلفات خود را کاهش دهد، عنوان کرد: اهداف رژیم صهیونیستی تضعیف حماس و کوچ اجباری فلسطینی‌ها از غزه است.

وی ابراز کرد: آمریکا شروع به شیطنت جدیدی کرده است و آن اینکه شروع به مذاکره با کشورهایی کرده که به نحوی می‌توانند روی حماس تاثیر گذاشته و این جنبش را آرام نمایند، در حقیقت آمریکا وارد میدان دیپلماسی شده است، تا اینکه آبرومندانه امتیازی از مقاومت بگیرد و به نوعی شکست رژیم صهیونیستی را جبران کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گروهی خاطرنشان کرد: داعش را رژیم صهیونیستی و آمریکا به وجود آوردند تا اینکه به نیابت از آن‌ها جنایت کند، از زمانی که بمباران غزه شروع شده است، داعش در جهت تامین منافع رژیم صهیونیستی خیز برداشته و هسته‌های خفته خود را در کشورهای حامی فلسطین، فعال کرده است.

امام جمعه رفسنجان: نامزدهای انتخاباتی از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کنند

حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: باید برای شناساسی و شناساندن افراد متدین‌تر و اصلح تلاش کنیم و باید در بین نامزدها اصلح را بشناسیم و هم به دیگران بشناسانیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان یادآور شد: همه این اقدامات باید در چهارچوب مقررات و قانون و به دور از تخریب نامزدها باشد.

وی بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید از وعده‌های دست نیافتنی و بی‌مورد پرهیز نمایند.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری تصریح کرد: اگر کاندیدایی وعده‌های بی‌مورد می‌دهد باید بدانید که این فرد صلاحیت ندارد و دلیل بر عدم صلاحیت است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: رسالت ذاتی یک نماینده پیگیری مشکلات شهرستان است و باید از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کند، بدانیم که دوقطبی کردن مردم و جامعه یکی از اهداف دشمنان است.

امام جمعه موقت قلعه‌گنج: تحول‌گرایی شرط لازم افزایش مشارکت سیاسی است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صالح کریم‌پور گفت: امروز تحول‌گرایی و ارائه ایده‌های تحولی یک شرط لازم حرکت اجتماعی و افزایش مشارکت سیاسی است.

امام جمعه موقت شهرستان قلعه‌گنج افزود: آنچه امروز نیازمند آن هستیم، حل مشکلات به‌واسطه یک ایده تحولی همه‌جانبه و پویاست و این ایده است که آینده ایران قوی را می‌سازد و انتخابات است که چنین فرصتی را مهیا می‌کند.

وی تصریح کرد: منتخبان آینده مردم باید کسانی باشند که تحول را، نه در شعار که در عمل بشناسد، باور داشته باشند و برای شکوفایی ایده‌های تحول‌آفرین تلاش کنند. زمانی تحول ایجاد می‌شود که فکر‌ها نو شود، افراد جدید با شور جوانی در کنار افراد کارآزموده باشند.

خطیب موقت شهرستان قلعه‌گنج ابراز کرد: بررسی جزئی و کلی میدان نبرد در غزه نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در حال کاهش نیروهای خود به‌منظور کاهش تلفات در جنگ است و این عقب‌نشینی در حالی انجام می‌شود که این رژیم به هیچ کدام از اهداف اعلامی که برای تحقق آن وارد غزه شد، نرسیده است.

وی ادامه داد: هم حماس پر قدرت در غزه حضور دارد و هم هیچ فلسطینی نیز غزه را ترک نکرده است، اسم این عقب‌نشینی را آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هر جور هم برای جهان تفسیر کنند، مانند مرحله سوم نبرد، یا تغییر شیوه جنگی از حملات گسترده به هدفمند یا هر چیز دیگر، باز هم شکست است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریم‌پور خاطرنشان کرد: در زمانی که مردم مظلوم غزه زیر هجمه شدید تل‌آویو قرار گرفتند، گروه تروریستی داعش در راستای منافع صهیونیست‌ها گام برداشته است، گروه‌ داعش با فعال کردن هسته‌های خفته خود و ارتکاب عملیات تروریستی و انتحاری در کشورهای حامی فلسطین، علاوه بر منحرف کردن افکار عمومی جهان از تداوم نسل کشی در غزه، تلاش کرده است در مسیر عملیات‌های محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی سنگ‌اندازی و با راه‌اندازی عملیات تروریستی بازیگران محور مقاومت را درگیر بحران‌های داخلی کند.

امام جمعه شهرستان انار: با حضور پرشور مردم انتخاباتی سالم خواهیم داشت

حجت‌الاسلام علی‌‌اکبر علیدادی‌ سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: امام باقر علیه‌السلام دو نهضت مبازره با تحریف قرآن و معارف اسلام و تربیت شاگردان زیاد برای ترویج اسلام را پایه‌ریزی کرد.

خطیب جمعه شهرستان انار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم قم اظهار کرذ: رهبر انقلاب از همه آحاد مردم خواستند در راستا مشارکت و حضور حداکثری فعالیت داشته باشند.

وی افزود: فضای رقابت سالم در انتخابات شکل گرفته و مردم با حضورشان انتخابات پرشوری رقم خواهند زد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌ سلیمانی از مدافعان امنیت و سربازان گمنام امام زمان(عج) جهت دستگیری مرتبطین تروریست‌ها و هم دستان آنان تشکر کرد و افزود: هرچه ما داریم از اقتدار نیروهای امنیتی است، تروریست‌ها می‌خواستند ۱۶بمب فقط در گلزار شهدای کرمان منفجر کنند که تمامی آن‌ها خنثی شدند.

امام جمعه رابر: پاسخ انتقام سخت با رأی اکثریت در انتخابات است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان که منجر به‌ شهادت‌ رسیدن جمعی از زائران شهید سلیمانی شد گفت: داعش حملات تروریستی را افزایش داده و یار کمکی رژیم غاصب صهیونیستی شده است و با انتحاری و ترور در کشورهای مقاومت و فلسطین می‌خواهد افکار عمومی جهانی از تداوم نسل‌کشی منحرف کنند زن و کودک بیگانه در غزه زیر چتر بمب‌های آنان پرپر می‌شوند و در مسیر عملیات محور مقاومت سنگ‌اندازی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان رابر ادامه داد: داعش می‌خواهد کشورهای مقاومت مشغول بحران داخلی شود و خود در راستای تل‌آویو حرکت کرده و یار کمکی منافع تل‌آویو شده است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از این ترور در مسیر گلزار شهدای کرمان این بود که القا ناامنی در جمهوری اسلامی ایران کند، ابراز کرد: زمانی گروهک‌های تروریستی داعش برای غرب آسیا ناامنی به وجود آوردند نظام جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل به سر می‌برد، آن‌ها از امنیت کامل ما نالان هستند گاهی با حملات تروریستی می‌خواهند امنیت ما را زیر سؤال ببرند.

علیدادی سلیمانی هدف دیگر دشمن را تأثیر بر مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برشمرد و گفت: هدف اصلی دشمن اینکه امنیت داخلی ایران را خدشه‌دار کند حملات تروریستی در کرمان القای نارضایتی و ناامنی در ایران که مردم در انتخابات دچار تردید شوند.

امام جمعه رابر اظهار کرد: مردم بصیر انتقام سخت از دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی را با رأی دادن و حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تودهنی محکم به دشمنان انقلاب اسلامی ایران خواهند زد.

انتهای خبر/م