امام جمعه شهرستان ریگان گفت:از حرکت انقلابی و به هنگام سپاه پاسداران در سرنگونی پهپاد آمریکایی در زمانی که شیطان بزرگ دم از مذاکره و قصد جاسوسی و خیانت دارد از این حرکت انقلابی تشکر میکنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نمازجمعه ریگان اظهار داشت:مقابله با تهاجم فرهنگی و مبارزه با آسیب های اجتماعی نیاز به کار فرهنگی مداوم دارد، مسولین باید توجه داشته باشند که کار فرهنگی مداوم هم هزینه دار است و بدون هزینه نمیشود کار فرهنگی انجام داد.

وی ادامه داد:خدا را شاکریم که نعمتی به نام ولایت به ما ارزانی کرده است که در تمام جهان این نعمت ولایت دارای ویژگی ها و شایستگی های خوبی بوده و هست ،امروز ضد انقلاب در فضای مجازی به دنبال تخریب چهره ی ولایت است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه قدرت نظام اسلامی در سایه ی مقاومت شکل گرفته است،تصریح داشت:تجاوز به حریم هوایی جمهوری اسلامی عواقب نکبت باری دارد که دامن گیر هر متجاوزی است. نمونه بارز آن را در بامداد روز پنج شنبه مشاهده کردیم که یک پهپاد متجاوز آمریکا در سواحل هرمزگان سرنگون شد.

رنجبر ماهانی در ادامه تصریح داشت:از حرکت انقلابی و به هنگام سپاه پاسداران در سرنگونی پهپاد آمریکایی در زمانی که شیطان بزرگ دم از مذاکره و قصد جاسوسی و خیانت دارد از این حرکت انقلابی تشکر میکنیم.

وی افزود:حمله به ۴ کشتی تجاری و ۲ نفتکش عربستان و حمله به نفتکش های ژاپنی در دریای عمان از اتهاماتی است که آمریکایی ها به ایران نسبت میدهند.

خطیب جمعه ریگان عنوان داشت:هدف از این اتهامات اول تیره کردن و قطع روابط بین ایران و ژاپن است دوم آمریکا بدنبال فروش بیشتر سلاح به عربستان و عمارات است.

ایشان در ادامه تصریح داشت:آمریکا بدنبال یک فرصت است که هرخرابکاری را در منطقه به ایران نسبت دهد و کشورهای بیشتری را در اجماع علیه ایران و فشار تحریم ها یک اجماع جهانی به وجود بیاورد و همه را با خود همراه کند.

رنجبر ماهانی اشاره داشت به بلاتکلیفی جاده سرزه و افزود:قسمتی از جاده روستایی سرزه آسفالت شده و مسولین زحمت کشیدند اما باقی مانده این جاده بلاتکلیف مانده است.

وی افزود:کشاورزان در سرزه به دلیل نداشتن راه مناسب نمی توانند محصول خود را به بازار عرضه کنند و متضرر میشوند.

خطیب جمعه ریگان بیان کرد:اداره کل راهداری استان سال قبل قول داد جاده روستایی جزانخواص، مهدی آباد و سلطان آباد را آسفالت یا روکش نماید اما متاسفانه به این وعده هایی که داده شد جامه ی عمل پوشیده نشد و مسولین هم امروز و فردا می کنند.

این مقام مسئول در ادامه اشاره ای هم داشت به جاده ریگان-نرماشیر و افزود:دوبانده شدن محور ریگان -نرماشیر به کندی صورت می گیرد، مسولین باید سرعت کار را بالا ببرند تا تصادفات کمتر شود.

امام جمعه ریگان در پایان اشاره داشت به اجرای کدینگ کارت های سوخت در استان همجوارو سرازیر شدن کارت های سوخت به این شهرستان،عنوان داشت:ما در شهرستان دچار کمبود سوخت شده ایم و مردم از مدیریت جایگاه های سوخت گلایه دارند و جایگاه ها به سر شب نرسیده سوخت تمام میکنند.