فرمانده انتظامی ریگان به مناسبت هفته سلامت با مدافعان سلامت در مرکز بهداشت و بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا تاج آبادی با حضور در جمع کادر درمانی شهرستان ریگان بیان کرد: ایثار گری، فداکاری و از خود گذشتگی پزشکان و پرستاران در سطح جامعه احساس می شود که از افتخارات این قشر زحمت کش محسوب می شود.

وی ضمن تقدیر از مدافعان سلامت افزود: حضور در پست های قرنطینه و طرح فاصله گزاری اجتماعی اقدامی موثر در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بود که به همت مدافعان سلامت و امنیت صورت گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر از زحمات شبانه روزی و تلاش های شایسته کادر درمانی تجلیل کرد و گفت : ازخودگذشتگی و خدمات شبانه روزی کادر درمان و سلامت در ذهن مردم خواهد ماند و نکته قابل اهمیت این است که مردم قدردان زحمات شما هستند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان ریگان ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی ناجا در برقراری نظم و امنیت اظهار کرد: در بحث کرونا اگر پلیس در کنار مدافعان سلامت نبود مشکلات حوزه پیشگیری ، بهداشت و درمان افزایش پیدا می کرد.

فردین حشمتی در پایان خاطرنشان کرد : کرونا تلنگری بود برای جامعه بشریت که بحمدالله وضعیت کشورمان خیلی بهتر از سایر کشورهاست ان شاء الله با خودمراقبتی و رعایت اصول بهداشتی می توانیم این ویروس منحوس را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/