معلمان مدارس مشارکتی ریگان در پی جذب نیروی های شرکتی و سرباز معلم از شهرستان های جنوبی در شهرستان مقابل فرمانداری تجمع کردند.

️به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، این تجمع که امروز صبح با حضور معلمان مدارس مشارکتی صورت گرفت و آنها در پلاکارت هایی که در دست گرفته بودند عنوان شده بود؛ مسئولان شهرستان بومی پذیر و به فکر جوانان ریگان باشند.

شنیده ها حکایت از این دارد اداره کل آموزش وپرورش استان قصد دارد ۵۱ نیروی شرکتی و سرباز معلم از شهرستان های جیرفت و عنبر آباد به عنوان سهمیه شهرستان ریگان به کار گیری کند.

گفتنی است معلمان بومی زیادی در ریگان هستند که سالهاست در قالب نیروی های حق التدریس، مشارکتی و پیش دبستانی با حقوق نا چیز در حال خدمت هستند.

محمد علیزاده رئیس اموزش و پرورش ریگان با حضور در جمع معلمان معترض اظهار کرد: استخدام در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و برگزاری آزمون است.

وی افزود: در خصوص به کار گیری نیرو از شهرستان های جنوبی لیستی ارسال شد، به دلیل تامین نیرو در شهرستان در بحث سرباز معلم ها اداره کل به ما محبت کردند که کبود نیرو در شهرستان تامین شود، اما ما لیست ارسالی را به استان برگشت دادیم و جذب نکردیم.

انتهای پیام/