معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه نگاه دولت به فضای جوانان یک نگاه ویژه است، گفت: ترکیب مدیران دولت در استان کرمان از جوانان است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از  خبرگزاری تسنیم از کرمان، رحمان جلالی  شامگاه یکشنبه در مراسم تحلیل از جوانان برتر استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان، اظهار داشت: از مردم کرمان به واسطه حماسه‌ای که در ۱۱ اسفندماه در استان خلق کردند، تشکر می‌کنم که در این بین جوانان نقش ویژه‌ای داشتند.

وی با بیان اینکه هر آنچه دشمن توان داشت برای عدم مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای، پای کار آورد، اما مردم دشمن را ناکام گذاشتند، گفت: نگاه دولت به فضای جوانان یک نگاه ویژه است و ستاد جوانان مورد اهمیت قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه ترکیب مدیران دولت در استان کرمان از جوانان و سنی بخشداران و فرمانداران ما بین ۱۸ تا ۴۰ سال است، افزود: نوع نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، خیلی کلان‌تر از آن است که ما فکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه مقام معظم رهبری از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که در چهل سالگی انقلاب صادر کردند، ادامه داد: امروز هر کس به هر نسبتی در راستای اندیشه مقام معظم رهبری حرکت می‌کند، جوان انقلابی است.

جلالی با اشاره به اینکه یک سوم نیروی مورد استفاده از مدیران استان کرمان جوانان هستند، گفت: استان کرمان جوان‌ترین منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی را دارد که متولد سال ۱۳۶۸ است.

وی با بیان اینکه به جوانان توصیه می‌کنم که مستند در میانه آتش را ببینند، افزود: این مستند در مورد شهید سلیمانی است و معلوم می‌شود که چرا حاج قاسم تاکید دارد که ولایتمدار باشید و ولایتمدار بمانید.

انتهای پیام/۵۱۱/