رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بم در شرق استان کرمان گفت: برخورد یک دستگاه پراید با پژو ۴۰۵ شامگاه شنبه در محور ریگان - نرماشیر چهار کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، فریدون علیپور  با بیان اینکه حال مصدومان نامساعد گزارش شده توضیح داد: ساعت ۱۹ شب گذشته حادثه تصادف در محور مذکور بعد از دوراهی گُنبکی اعلام و به علت تعدد مصدومان از نزدیک ترین پایگاه سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه سن مصدومان ۲۰ تا ۴۰ ساله گزارش شده گفت: مصدومان پس از اقدامات اولیه به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

فرمانده پلیس راه ریگان – ایرانشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار ما محل دقیق این حادثه را ۲۰ کیلومتری مرکز شهرستان ریگان و علت آن را خطای انسانی اعلام کرد.

سرگرد سید جلال الدین افتخاری افزود: با توجه به اینکه این محور در مسیر جاده ترانزیتی ایرانشهر-چابهار قرار دارد و روزانه وسایل نقلیه سنگین در آن تردد می کنند ضرورت دارد مسئولان متولی در وزارت راه برای دوبانده شدن آن چاره اندیشی کنند.

امین باقری فرماندار ریگان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این محور ۴۵ کیلومتری در سه شهرستان ریگان، فهرج و نرماشیر قرار دارد، عنوان کرد: برای دوبانده شدن این محور از سمت ریگان عملیات آن اجرا شده و ۵ کیلومتر آن اسفالت و ۵ کیلومتز دیگر به زودی آسفالت خواهد شد.

وی با بیان اینکه با پیگیری نماینده شرق استان ۱۵۰ میلیارد ریال برای باند دوم ریگان به نرماشیر اختصاص داده شده است، افزود: امید است در دو شهرستان فهرج و نرماشیر عملیات دوبانده شدن آن نیز آغاز شود.

انتهای پیام/