حمیدرضا تاج آبادی گفت : تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان نقش موثری بر مقوله امنیت دارد که این امر بسیار ارزشمند و پسندیده است

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، تاج آبادی  فرمانده انتظامی ریگان بهمراه جمعی از همکاران بمناسبت هفته معلم با رئیس آموزش و پرورش و معاونین این اداره دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت : تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان نقش موثری بر مقوله امنیت دارد که این امر بسیار ارزشمند و پسندیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان ضمن گرامیداشت هفته معلم، افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا تلاش معلمین در جهت آموزش دانش آموزان بیشتر شد بطوریکه این قشر زحمتکش از طریق برنامه شاد و فضای مجازی تا پاسی از شب در حال آموزش و ارزیابی دانش آموزان هستند.

وی تصریح کرد : آموزش و پرورش در جهت آگاهسازی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کنار پلیس بوده که این همکاری و تعامل نتایج بسیار خوبی داشته است.

تاج آبادی با بیان اینکه معلمین الگوی جامعه هستند، اذعان کرد: اگر حس دلسوزی معلمین در امر آموزش نبود قطعا در بحث امنیت تبعات منفی بوجود می آمد و موجب بروز مشکل در سطح جامعه می شد.

فرمانده انتظامی ریگان خاطرنشان کرد: بحمدااله در بحث مراکز آموزشی ،علمی و فرهنگی شهرستان کارهای خوبی صورت گرفته است که تاثیر مثبت آن در آینده احساس خواهد شد و امیدواریم با تعامل پلیس و آموزش و پرورش بتوانیم افرادی با فرهنگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم.

آموزش و پرورش از ظرفیت آموزش مجازی نهایت بهره را برد

رئیس آموزش و پرورش نیز در این دیدار گفت : علی رغم تعطیلی مدارس ، آموزش در سایه تلاش معلمان سخت کوش ادامه دارد.

محمدعلیزاده ضمن تقدیر از مجموعه انتظامی در برقراری امنیت خاطر نشان کرد : شیوع بیماری کرونا هر چند مشکلاتی را در جامعه بوجود آورد اما باعث شد آموزش و پرورش از ظرفیت آموزش مجازی نهایت بهره را ببرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ریگان در پایان اذعان کرد : با رفع محدودیت های موجود در زیرساخت های اینترنت میتوانیم از این فرصت آموزشی نهایت استفاده را برای ارتقاء تحصیلی دانش آموزان ببریم.

انتهای پیام/