رضازاده با اشاره به تغییراتی که در استان در حال انجام است، عنوان کرد: مطالبه مردم ریگان این است که اگر تغییری می خواهد ایجاد شود، این تغيير به نفع مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: من عقیده  راسخ دارم بر اینکه یکی از نیاز های اساسی کشور زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.

وی ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان بیان کرد: دو عامل تبلیغات دشمن و عدم روشنگری در ذهن جوان تاثیر می‌گذارد.

امام جمعه شهرستان ریگان ادامه داد: نگاهی به کشور اوکراین کنید، هرکشوری به آمریکا و کشور های غربی تکیه کند قدرت هسته ای آن کشور را از او میگیرند، موشک بالستیک را از می‌گیرند و او را تنها می‌گذارند‌.

وی ابراز کرد: ما ملت ایران قوی هستیم و کلام رهبر انقلاب اسلامی است که اگر ملتی می‌خواهند مستقل باشند باید قوی باشند.

رضا زاده با بیان اینکه عناصر قوی شدن علم و فناوری، فکر و اندیشه ورزی، امنیت و قدرت دفاعی است، اظهار کرد: تلاش دشمن بر این است تا خود را قدرت غیرقابل شکست نمایش دهد اما مردم هوشیار و بیدار هستند.

خطیب جمعه ریگان در خاتمه با اشاره به تغییراتی که در استان در حال انجام است، عنوان کرد: مطالبه مردم ریگان این است که اگر تغییری می خواهد ایجاد شود، این تغيير به نفع مردم باشد.

انتهای پیام/