تاج آبادی گفت : جان فشانی و از خودگذشتگی نیروهای انتظامی و هلال احمر در زمان بحران موجب ایجاد آرامش برای مردم می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حمید رضا تاج آبادی فرمانده انتظامی ریگان قبل از ظهر امروز در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار کرد : جان فشانی و از خودگذشتگی نیروهای انتظامی و هلال احمر در زمان بحران موجب ایجاد آرامش برای مردم می شود.

وی  بیان کرد: ماموریت های پلیس و هلال احمر در بلایای طبیعی و حوادث مکمل همدیگر هستند .

تاج آبادی ضمن تبریک هفته هلال احمر و تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) افزود : خدمت به مردم فرصتی است که نصیب این دو نهاد شده و باید آن را مغتنم بشماریم.

تاج آبادی با بیان اینکه بحمدالله تعامل خوبی بین ناجا و هلال احمر وجود دارد تصریح کرد : در زمان بحران ، بلایای طبیعی و حوادث حضور اولیه پلیس و هلال احمر باعث ایجاد امنیت و آرامش برای مردم می شود.

فرمانده انتظامی ریگان اذعان کرد : شرق استان در فواصل مختلف درگیر بلایای طبیعی است که خدمات هلال احمر این برهه بر کسی پوشیده نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان نیز در این دیدار گفت : در زمان بحران ایجاد سر پناه و امنیت حائز اهمیت است که با تلاش نیروهای پلیس و هلال احمر رقم می خورد.

وی از زحمات حافظان نظم و امنیت تقدیر و اذعان کرد : حضور نیروهای امنیتی و امدادی در سوانح و بلایا ، بار روانی حادثه را کم می کند و قوت قلبی برای مردم است.

بهزاد عارف خاطر نشان کرد : نجات جان یک انسان چه در حوادث ، چه در بحث آسیب های اجتماعی از جمله موادمخدر از ارزش بالایی برخوردار است که پلیس و هلال احمر برای آن همکاری دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان تصریح کرد : از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیروی انتظامی و هلال احمر در کنار سایر ادارات مرتبط در جهت پیشگیری از این ویروس منحوس در طرح فاصله گذاری اجتماعی حضور فعالی داشتند.

انتهای پیام/