رئیس کل دادگستری کرمان گفت: دستگاه قضایی استان در سال ۱۴۰۳ تلاش خواهد کرد با عزم جدی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با بیان اینکه دادگستری استان کرمان طی سال‌های اخیر همواره حمایت حقوقی وقضایی از واحد‌های بزرگ و کوچک تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت:در سال ۱۴۰۲ باتلاش دستگاه قضایی کرمان از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی در این استان جلوگیری شده است.

رئیس شورای قضایی استان کرمان با بیان اهم اقدامات ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان در سال ۱۴۰۲ بیان داشت: اقدامات موثر این ستاد منجر به حفظ بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی کار در واحد‌های تولیدی کوچک و بزرگ استان شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: با اقدامات عدلیه کرمان همچنین زمینه اشتغال یک هزار و ۴۱۹ نفر نیروی جدید اعم از متخصص، کاردان و کارگر در صنایع، معادن و واحد‌های تولیدی و کشاورزی فراهم شده است.

حمیدی خاطرنشان ساخت:در سال گذشته مسئولان عالی قضایی در استان ۴۹ بازدید از واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی انجام داده اند و پای دردل مدیران، مهندسین و کارگران این واحد‌های تولیدی نشسته‌اند.

وی از اهتمام جدی دستگاه قضایی در ارتباط با حل مشکلات واحد‌های تولیدی سخن گفت و بیان داشت: در سال گذشته ۱۷۶ پرونده برای رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی در این ستاد تشکیل شد و همچنین ۳۲۰ نفر از تولیدکنندگان جهت بررسی و پیگیری مشکلات خود، میهمان جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی دادگستری استان کرمان بوده اند.

انتهای پیام/