دادستان شهرستان ریگان گفت: در قالب گشت مشترک ویژه کووید ۱۹ در ریگان بیش از ۱ تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته جمع آوری و معدوم سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، علی سخنگو دادستان ریگان در حاشیه بازدید از واحد‌های صنفی مواد غذایی شهرستان ریگان اظهار کرد: یک تن مواد غذایی شامل فرآورده‌های لبنی، پروتئینی، تنقلات و انواع نوشیدنی به علت سپری شدن تاریخ مصرف و نداشتن مجوز‌های بهداشتی در بازرسی‌های گشت مشترک کووید ۱۹ کشف و جمع آوری شد.

وی ابراز کرد: با شیوع ویروس کرونا و تشکیل گشت ویژه کرونا در شهرستان ریگان بازرسی از صنف های مختلف در این شهرستان آغاز شده تا برخورد‌های جدی با متخلفان صورت بگیرد.

دادستان ریگان تصریح کرد: این مواد غذایی غیرقابل مصرف در صورت ورود به چرخه مصرف انسانی، سلامت شهروندان را با خطر مواجه می‌کند.

سخنگو ابراز کرد: گشت ویژه مقابله با کروناویروس با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، پلیس اطلاعات، اماکن و امنیت عمومی، صنعت، معدن و تجارت شروع شده و تا پایان طرح پیشگیری از بیماری کووید۱۹ ادامه دارد.

وی افزود: شهروندان مواد غذایی مورد نیاز را از مراکز معتبر و فروشگا‌ه‌های دارای محصولات با مشخصات بهداشتی کامل از جمله پروانه ساخت، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و تاریخ انقضا خریداری کنند.

انتهای پیام/