رضازاده با بیان اینکه نماد مجاهدت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، عنوان کرد: شهید سلیمانی یک دیپلمات انقلابی بود، حاج قاسم سلیمانی میدان و دیپلماسی را با هم در خدمت اسلام و مسلمین قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان، اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی کارفرمایان موفق در شهرستان مورد حمایت قرار بگیرند.

امام جمعه ریگان افزود: کار کارگری مقدس است و جوانان از کار کردن نترسید.

وی با اشاره به اینکه تفکر لیبرال و منحط غربی می خواهد بین ما و معارف قرآنی جدایی بیفکند؛ افزود: ناپلئون می گوید « اگر مسلمین از دستورات جامع این کتاب استفاده کننده روی ذلت را نخواهند دید و تا زمانی که این کتاب بین آنها حکومت می کند تسلیم ما نخواهند شد و اگر غربی ها می خواهند بر مسلمین تسلط یابند باید بین آنان و قرآن جدایی بیندازند.»

رضازاده با ابراز تأسف از اینکه در حالی دستور به پیاده سازی سندهای غربی در مدارس ما می شود که غربی ها هنوز نتوانستند آمار خودکشی خود را پایین بیاورند؛ خاطرنشان کرد: آنچه موفقیت ما را به دنبال دارد عمل به دستورات قرآن است.

وی با بیان اینکه شب‌های قدر را قدر بدانیم، تصریح کرد: مساجد با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی شب های قدر را برگزار کنند. هیئتی ها و مسجدی ها تا الان برگ برنده در رعایت شیوه نامه های بهداشتی را دارند.

خطیب نماز جمعه ریگان با بیان اینکه نماد مجاهدت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، عنوان کرد: شهید سلیمانی یک دیپلمات انقلابی بود، حاج قاسم سلیمانی میدان و دیپلماسی را با هم در خدمت اسلام و مسلمین قرار داد.

رضازاده خاطر نشان کرد: در همه دنیا این رسم است که میدان فضا را برای داشتن یک دیپلماسی موفق آماده می کند.

انتهای پیام/