علیزاده گفت: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی ریگان از برداشت غیر مجاز و بی رویه شن و ماسه در منطقه حمید آباد چاه ملک جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از راوبط عمومی منابع طبیعی ریگان، عباس علیزاده با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم، اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است، گفت: نیرو‌های این یگان به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی از سوی افراد سودجو با آن ها برخورد خواهند کرد.

وی افزود: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی ریگان و اقدام به موقع از برداشت غیر مجاز و بی رویه شن و ماسه در منطقه حمید آباد چاه ملک شهرستان جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره منابع طبیعی ریگان بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی، یک وظیفه همگانی است و مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.‌