مانند همیشه مردم شهرستان اعم از شیعه و سنی، پیر و جوان،زن و مرد ،برای ایرانی بهتر به پای صندوق های رای حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل؛به نزدیک ترین شعبه ی اخذ رای میروم ،باور نکردنی است این شور و حال ،این حضور ناورنکردی مردم در وصف های طولانی ،به میان مردم میرم پیر و جوان همه آمده اند.

به شناسنامه های در دست شان خیره میشم ،شناسنامه ای را میبینم که جای مهر ندارد، نزدیک تر میشوم، به او گفتم پدرجان شناسنامه ات دیگر جای خالی ندارد اما جوابم را این چنین داد:اول انقلاب وقتی که به جمهوری اسلامی رای آری را به صندوق انداختم،با خدای خودم عهد بستم تا زمانی که زنده ام در انتخابات شرکت کنم .

در همین میان از دختر جوانی که شناسنامه اش در دستش بود سوال پرسیدم که چندمین مرتبه است که در انتخابات شرکت میکنی ؟با خوشحالی گفت من رای اولی هستم و خوشحالم که در آینده ی کشورم سهیم هستم و حق انتخاب دارم .

دیگری میگفت:به فرمان رهبر عزیزم لبیک گفتم و به نیابت از سردار دلها حاج قاسم آمده ام که رای بدهم.

توجه ام به پیرمردی جلب شد که با ۱۲۰سال سن به پای صندوق های رای حضور پیداکرده و رای خود را به صندوق انداخت

اقا ملا پیری گفت: برای سربلندی کشورم ایران آمده ام و تا زمانی که خون در رگ هایم جریان دارد در مناسبات سیاسی کشور شرکت میکنم

همه آمده اند شیعه و سنی و باهم  میگویند با حفظ اتحاد و همبستگی میتوانیم آینده ای بهتر داشته باشیم و کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم و امید داریم که به وعده های خودشان  به بهترین نحو عمل کنند و به فکر قشر ضعیف جامعه ومناطق محروم باشد‌.

انتهای خبر/

  • نویسنده : زینب پلنگی