فرماندار شهرستان ریگان گفت: خیرین مدرسه‌ساز پیش‌گامان بی‌ادعای عرصه تعلیم‌وتربیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، صبح امروز جلسه مجمع خیرین شهرستان ریگان به ریاست مراد آبیار فرماندار شهرستان وبا حضور فرمانده سپاه شهرستان و نماینده مجمع خیرین جناب آقای اردستانی برگزار شد.

مراد آبیار ضمن خیرمقدم و قدردانی از زحمات مجمع خیرین، اظهار داشت: انسان مظهر جلال و جمال خداوند است وکسی که مظهر جلال و جمال با شد باید دارای ویژگی‌های برجسته‌ای باشد که یکی از ویژگی‌های برجسته آن همان احساس است.

فرماندار ریگان بیان کرد: علت ضرورت ساخت مدرسه این است که ساختن جامعه متعالی کمال‌یافته و به‌تبع آن ساختن انسان‌های کامل مرهون تربیت انسان‌های عالم است.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات خیرخواهانه مجمع خیرین، گفت: شهرستان ریگان با داشتن دانش‌آموزان بسیار مستعد و علاقه‌مند به درس و تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: مدارس باسابقه ساخت طولانی نیازمند کمک ویاری مجمع خیرین مدرسه‌ساز می‌باشد و مدرسه‌سازی یک تجارت معنوی و ماندگار است.

آبیار در ادامه عنوان کرد: خیرین مدرسه‌ساز پیش‌گامان بی‌ادعای عرصه تعلیم‌وتربیت هستند.

فرماندار ریگان در پایان با اشاره به سوره نحل آیه ۹۶ آنچه نزدشماست نابودخواهد شد و آنچه نزد خداوند است تا ابد باقی خواهد ماند و ذخیره آخرت خواهد شد، گفت: خیرین سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی هستند.

سرهنگ عرفان موسی‌پور در این جلسه ضمن قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: سپاه پاسداران با کمک خیرین در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور در حال ساخت مدارس برای دانش‌آموزان عشایر شهرستان ریگان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان افزود: با تلاش گروه‌های جهادی این ناحیه این مدارس به‌زودی تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان عشایر قرار خواهند گرفت.

اردستانی نماینده مجمع خیران اظهار داشت: امروز کلنگ‌زنی یک واحد مدرسه را در شهرستان ریگان انجام شد و تلاش خواهیم کرد این مدرسه را به‌زودی بسازیم تادانش آموزان ریگانی از آن بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/د