رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه قوه قضائیه به دولت در مسیر تحقق شعار سال کمک می‌کند، گفت: دادستان‌های استان کرمان در حوزه مهار تورم و توسعه اشتغال در میدان عمل خواهند بود و به سازمان‌های دولتی در این مسیر کمک خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از خبرگزاری تسنیم ،حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در حاشیه سفر به شهرستان زرند در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه بحث عفاف و حجاب یک مسئله شرعی و قانونی و رعایت آن یک وظیفه و تکلیف الهی است، اظهار داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند رعایت حجاب یک واجب سیاسی است و امروز موضوع کشف حجاب و بی‌حجابی موضوعی است که دشمن روی آن برنامه‌ریزی خاص انجام داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در ادامه فتنه‌هایی که در سال‌های اخیر اجرا کرده‌اند، دنبال آن هستند که با ترویج بی‌بند و باری و کشف حجاب، اوراق دیگری از این فتنه‌ها را در کشور ما رقم بزنند، ادامه داد: با هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی مردم، قطعاً این توطئه‌ها نیز خنثی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مردم بصیر ایران اسلامی وقتی بدانند که موضوع بی‌حجابی یک توطئه سیاسی از سوی دشمنان نظام است، قطعاً حجاب را رعایت می‌کنند، بیان کرد: افرادی بخواهند آب به آسیاب دشمن بریزند و سیاهی لشکر دشمن در سطح شهرهای استان شوند، برابر برنامه‌های دقیق پیش‌بینی شده و دستورالعمل‌های ابلاغ شده برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی، قضایی و سیاسی در استان کرمان مصمم هستند که دستورالعمل‌های موجود را وفق قوانین ساماندهی کنند، افزود: در این ارتباط مردم و متدینین نگران نباشند، زیرا این کار به بهترین وجه اجرایی شده و این مفسده برطرف خواهد شد.

حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر همواره بر موضوع اقتصاد تاکید داشته‌اند، گفت: امسال نیز موضوعاتی مانند مهار تورم، رشد اشتغال و تولید مورد تاکید معظم‌له قرار گرفته است که دستگاه قضایی در مسیر اجرای این تاکیدات گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه دادگستری کل استان کرمان اقدامات خود در حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی را از سال‌ها قبل آغاز کرده، خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان کرمان در این زمینه ضمن گره گشایی از مشکلات فعالان اقتصادی، تجربیات بسیار خوبی حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه قوه قضائیه در سال جاری با بهره‌گیری از تجربیات موجود، به دولت در مسیر تحقق شعار سال کمک خواهد کرد، گفت: دادستان‌های استان کرمان در حوزه مهار تورم و توسعه اشتغال نیز در میدان عمل خواهند بود و به سازمان‌های دولتی در این مسیر کمک خواهند کرد.

انتهای خبر/