معاون استاندار کرمان گفت: پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ماه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز، فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مصوبه ستاد مدیریت بحران استان و موافقت استاندار، به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز، فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ماه جاری با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان افزود: مدیران برای جبران کسری ساعت کار مذکور پیش‌بینی‌های لازم را برای انجام کار به صورت دورکاری مدنظر داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین تمام سیستم‌های گرمایشی یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری و به ویژه در تعطیلات پایان هفته به حداقل گرمایش تقلیل یافته و در صورت امکان از سرویس خارج شوند.

به گزارش تسنیم طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان هشدار هواشناسی سطح نارجی در کرمان صادر و اعلام شده که با تشدید فعالیت سامانه بارشی، طی امروز و فردا شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت بارش باران، بارش برف و وزش تند بادهای لحظه‌ای در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/۵۱۱/