امام جمعه موقت شهرستان ریگان گفت:دشمنان تحمل قدرت هسته ای ایران را ندارند و آنها که نمی خواستند ایران هسته ای شود اما هسته ای شد،انها گام اولشان پایان دادن به برنامه های هسته ای ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛حجت الاسلام جعفر ریگانی امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار داشت:چندسالی ابر جنایتکاران در راس آنها آمریکا و انگلستان و بعضی از کم خردان از آنجایی که قدرت نفوذ سیاسی علمی و اقتصادی مملکت ما جهان گیر شده و آنها تحمل این قدرت سیاسی که پشتیبان آن خدا و قران است را ندارند و غربی ها در رسانه های خود از کلیدواژه های نرمال سازی ایران تبلیغ می کنند و به قول خودشان می خواهند ایران را با افکار خودشان مساوی کنند و هدفشان این است که تغییر رفتار را در ایران ایجاد کنند.

امام جمعه موقت ریگان ادامه داد:دشمنان تحمل قدرت هسته ای ایران را ندارند و آنها که نمی خواستند ایران هسته ای شود اما هسته ای شد.انها گام اولشان پایان دادن به برنامه های هسته ای ایران بود.

وی افزود: بعضی ها هم در داخل کشور این حرفهای بزک شده انها را قبول کردند و در قالب برجام برنامه های هسته ای ما را متوقف کردند.

ریگانی بیان داشت:دومین گام آنها پایان دادن به حمایت کشورمان از نیروهای مقاومت است،آنها میخواهند نیروهای مقاومت را از ما دور کنند و مارا از پشتیبانی از آنها متوقف کنند.

امام جمعه موقت ریگان تصریح داشت:غربی ها می گویند به واسطه اینکه اگر شما میخواهید قراردادهای بین المللی داشته باشید باید حمایت از تروریسم نداشته باشید آنها درقالب FATF این را بر ما متقبل کردند.

وی در ادامه افزود:در روزهای گذشته دیدیم به مجلس و دولت ما نفوذ کردند که ما را از تقویت کردن و پشتیبانی نسبت به مقاومت باز دارند، این حرکت مجلس حرکتی از نوع کاپیتولاسیون بود .

ریگانی عنوان کرد: تمام کسانی که قصد و فکرشان بر این است که فرش قرمز زیر پای تفکر امریکایی و دیپلماسی آمریکا بیندازند و میخواهند به آنها چراغ سبز نشان بدهند می گوییم شما با رای مردم به مجلس رفته اید و مردم متوجه شوند که شما در خلاف مسیر قران عمل کرده باشید این مردم سیلی محکمی به شما و افکار شما خواهند زد.

امام جمعه موقت ریگان تصریح داشت:تا زمانی که مردمی فهیم و در رأس رهبری بینا بر مملکت حاکم است مزدوران داخلی و خارجی به نقشه خود نمی رسند و این نقشه را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به روز جهانی استاندارد خاطر نشان کرد: باید همه بدانند که هم تولید کنندگان ذی نفع هستند و هم مردم در جهت هرچه کیفیت بخشیدن به کالاهای داخلی و خارجی،هرچقدر نهاد استاندارد با کیفیت ظاهر شود میتواند هم برای جامعه تولیدگنندگان و کارفرمایان منفعت دارد و هم برای مردم خیر و برکت دارد.ما باید در تمام سال شرکت های صنعتی را تقویت کنیم تا کمبود کیفیت استاندارد نداشته باشند.

ریگانی گفت:دشمنان از همان روز اول می فهمیدند که رهبران دینی می توانند این کشتی را به مقصد اصلی برسانند پس تصمیم گرفتند نخبگان را از صحنه حذف کنند.باید بدانند هر شهید و نخبه ای خونش نهال اسلام را ابیاری میکند.

امام جمعه موقت ریگان در پایان بیان داشت:حضور یک نابینا در جمع ما نشانه آزمایش الهی بوده و هست ،در کشورما معلولان حق زندگی دارند آنها را قدر بدانید و آنها را حمایت کنید تا چرخه زندگی برای آنها سخت نشود.

انتهای پیام/